logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
سریع و خشن 10

دانلود فیلم سریع و خشن 10،Fast X 2023

، ،
PG-13
141 دقیقه
دارای زیرنویس فارسی
بازیگران :
کارگردان :

داستان فیلم

دام و خدمه‌اش باید از خانواده‌شان در برابر سایفر محافظت کنند، کسی که اکنون به دانته، پسر سلطان مواد مخدر هرنان ریس می‌پیوندد و به دنبال انتقام مرگ پدرش است.

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

فست اکس یا فست ایکس (انگلیسی: Fast X) (همچنین شناخته‌شده با نام‌های سریع و خشمگین ۱۰ یا سریع و خشن ۱۰)، یک فیلم اکشن آمریکایی به کارگردانی لویی لتریر و نویسندگی جاستین لین و دن مِیزو است. این فیلم دنباله‌ای بر اف۹ (۲۰۲۱) است که دهمین قسمت اصلی و یازدهمین فیلم از مجموعهٔ سریع و خشمگین به‌شمار می‌رود. در این فیلم گروهی از بازیگران از جمله وین دیزل، میشل رودریگز، تایریس گیبسون، لوداکریس، جیسون موموآ، ناتالی امانوئل، جوردانا بروستر، جان سینا، جیسون استاتهام، سانگ کانگ، آلن ریچسون، دانیلا ملچیور، اسکات ایستوود، هلن میرن، شارلیز ترون، بری لارسون، و ریتا مورنو ایفای نقش می‌کنند.

واکنش انتقادی Fast X

در وب‌سایت جمع‌آوری نقد راتن تومیتوز از ۲۱۷ نقد منتقد، با میانگین امتیاز ۵٫۷ از ۱۰ مثبت است. اجماع وب‌سایت چنین می‌گوید: «به همان اندازه که به طرز غیرقابل جبران احمقانه‌ای خودآگاه است، Fast X باید موتور طرفداران قدیمی را بچرخاند در حالی که بسیاری از تازه‌واردان را در حالت خنثی قرار می‌دهد. در متاکریتیک، که از میانگین وزنی استفاده می‌کند، بر اساس رای ۵۸ منتقد، امتیاز ۵۵ از ۱۰۰ را به فیلم اختصاص داد که نشان دهنده «بررسی‌های مختلط یا متوسط» است. تماشاگرانی که توسط سینماسکور مورد بررسی قرار گرفتند به فیلم نمره متوسط “B+” را در مقیاس A+ تا F دادند، در حالی که آنهایی که در پست‌ترک شرکت کردند ۸۲٪ نمره مثبت به آن دادند و ۶۷٪ گفتند که قطعاً فیلم را توصیه می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *