logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
رنگ های شیطان: قرمز

دانلود فیلم رنگ های شیطان: قرمز Colors of Evil: Red 2024

، ،
TV-MA
111 دقیقه
دارای زیرنویس فارسی
کارگردان :

داستان فیلم

هنگامی که جسد دختری در ساحلی در تریسیتی لهستان پیدا می شود، یک دادستان با مادر قربانی در جستجوی پرشور حقیقت همکاری می کند.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Colors of Evil: Red :

  • رنگ های شیطان: قرمز، از نظر ساختاری به‌عنوان یک فیلم هیجان‌انگیز است و شامل تعداد انگشت شماری اجراهای خوب است. اما رنگ‌های اصلی طرح آن خیلی زود است که تعلیق واقعاً ساخته شود.
  • من معتقدم این یک تریلر جنایی بسیار خوب بود که سزاوار تحسین های بیشتری نسبت به آن است. با سرعت خوبی به حرکت خود ادامه داد و پیچ و تاب های ظریف علاقه شما را به سمت و سوی جدیدی که ممکن است در حرکت باشد حفظ کرد. بازیگری درجه یک بود. کل بازیگران در اوج خود اجرا کردند. به نظر من قطعا ارزش دیدن را دارد.
  • رنگ های شیطان: قرمز، به بینندگان یادآوری می کند که با وجود اینکه تمدن بشری به دهه 2020 رسیده است، جنایت علیه زنان هنوز یک چیز است.
  • عالی نیست اما به اندازه کافی خوب است. این کاملاً منطقی نیست، اما یک رویه پلیسی بسیار خوب است، حتی اگر پلیس بر اساس هیچ مدرک واقعی جهش های بزرگی انجام دهد. در بخش نسبتاً ناخوشایند – هشدار داده شود

Colors of Evil: Red :

When a girl’s body is found on a beach, a prosecutor teams up with the victim’s mother on an impassioned quest for the truth.
Director : Adrian Panek
Genre : Crime, Drama, Mystery & Thriller

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *