logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
دکتر استرنج لاو

دانلود فیلم دکتر استرنج لاو Dr. Strangelove 1964

،
PG
95 دقیقه
،
جزو ۲۵۰ فیلم برتر imdb
کارگردان :

داستان فیلم

یک ژنرال آمریکایی بی بند و بار دستور حمله بمباران به اتحاد جماهیر شوروی را می دهد و مسیری را برای هولوکاست هسته ای آغاز می کند که اتاق جنگ پر از سیاستمداران و ژنرال ها دیوانه وار سعی می کند جلوی آن را بگیرد.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Dr. Strangelove :

چیزی که این فیلم را تا این حد قدرتمند می کند پیامی است که در زمان اکرانش داده است. این فیلم در اوج پارانویای عصر هسته ای و جنگ سرد، درست در زمان بحران موشکی کوبا به نمایش درآمد. این فیلم حادثه ای وحشتناک و غم انگیز را به تصویر می کشد که در آن رخنه ای در دولت و چند اشتباه دیپلماتیک منجر به هولوکاست هسته ای می شود. بنابراین، چرا این فیلم باعث وحشت نمی شود؟ به دلیل شیوه درخشانی که کوبریک آن را به عنوان یک طنز ارائه می کند. ترسناک ترین چیز در مورد این فیلم در نگاهی به گذشته این نیست که چگونه عذاب قریب الوقوع جنگ سرد را به تصویر می کشد، بلکه این است که چگونه شما را به آن می خنداند. با ارائه آن با طنز، نشان می دهد که مسابقه تسلیحات هسته ای در زندگی واقعی چقدر مضحک بوده است. و من فکر نمی کنم که هیچ فیلم دیگری به اندازه این فیلم پوچ بودن جنگ را به تصویر کشیده باشد.

Dr. Strangelove :

An unhinged American general orders a bombing attack on the Soviet Union, triggering a path to nuclear holocaust that a war room full of politicians and generals frantically tries to stop.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *