logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
قوش

دانلود فیلم قوش Kes 1969

،
PG-13
111 دقیقه
دوبله فارسی
کارگردان :

داستان فیلم

یک پسر انگلیسی از طبقه کارگر اوقات فراغت خود را صرف مراقبت و آموزش حیوان خانگی خود می کند.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

بیلی کاسپر خردسال با مادر و نابرادری اش جاد در یک صنعتی شمال انگلستان زندگی می کند. او یک روز آشیانه ی قوشی را می یابد و یکی از ج وجه هایش را بر می دارد و از آن نگه داری می کند.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Kes :

  • در آرامش پسر و پرنده اش رضایتی وجود دارد که در تضاد با واقعیت های سخت دردهای رشد است.
  • کسی که توسط کریس منگس (که اپراتور دوربین فیلم Poor Cow بود) به طرز تحسین‌آمیزی عکس گرفته شده است، نباید به راحتی نادیده گرفته شود. و موفقیت لوچ با بازیکنان جوان به ویژه باعث می شود که فرد مشتاق دیدن فیلم آینده او برای صندوق نجات کودکان باشد.
  • تصور کنید The 400 Blows در اطراف یک پسر انگلیسی طبقه کارگر زندگی می کند که در یک شهر صنعتی تیره و تار زندگی می کند، دوباره پیکربندی شده است و شما تا حدودی از قدرت عاطفی این فیلم تاریک واقع گرایانه دریافت می کنید.
  • قوش یکی از زیرکانه‌ترین و جذاب‌ترین فیلم‌ها در مورد آموزش است و این که بچه‌ها در مورد یادگیری هیجان‌زده یا علاقه‌مند به هر چیزی واقعاً چه در کلاس درس باشند و چه در زمین‌ها با یک دوست پردار پرسه بزنند.

Kes :

Ken Loach’s acclaimed British drama focuses on Billy Casper (David Bradley), a tormented working-class boy who is subjected to abuse both at school and at home. The son of a single mother (Lynne Perrie), Billy’s existence is mostly bleak until he takes up an interest in falconry and begins training a kestrel that he finds on a nearby farm. While Billy forms a close bond with the falcon, his hardscrabble life and harsh environment prove to be a challenge to the boy and his bird.
Director : Ken Loach
Rating : PG-13 (Some Teen Smoking|Nudity|Language)
Genre : Drama

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *