logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
در جستجوی نمو

دانلود فیلم در جستجوی نمو Finding Nemo 2003

، ،
G
100 دقیقه
،
جزو ۲۵۰ فیلم برتر imdb
کارگردان : ،

داستان فیلم

پس از اینکه پسرش در دیواره مرجانی بزرگ دستگیر می شود و به سیدنی برده می شود، دلقک ماهی ترسو راهی سفر می شود تا او را به خانه بیاورد...

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Finding Nemo :

بهترین ویژگی پیکسار تا به امروز.
من از اکثر فیلم های انیمیشن کامپیوتری ساخته شده تا کنون لذت برده ام، از فیلم های پیکسار مانند «داستان اسباب بازی» و «شگفت انگیزان» گرفته تا فیلم های دریم ورکس مانند «شرک». اما «در جستجوی نمو» بی نظیر باقی می ماند، نه به خاطر کمدی یا خلاقیتش، که هر دو در فیلم های «داستان اسباب بازی» و «هیولاها» برابری می کنند. بلکه به این دلیل که واقعاً بیش از همه ویژگی های قبلی انیمیشن کامپیوتری، ژانر انیمیشن کودکان را دوباره ابداع می کند.

طنز در انیمیشن‌های سنتی معمولاً بر اساس اغراق‌های فیزیکی گسترده است. در «در جستجوی نمو» گهگاه به این نوع شوخ طبعی اشاره می‌شود، مانند زمانی که دسته‌ای از مرغ‌های دریایی به قایق می‌کوبند و منقارشان را در آن سوی بادبان می‌بینیم. اما چنین سکانس‌هایی فقط توجه را به این موضوع جلب می‌کنند که این فیلم به طور کلی تا چه حد از قراردادهای کارتونی قدیمی فاصله دارد.

Finding Nemo :

After his son is captured in the Great Barrier Reef and taken to Sydney, a timid clownfish sets out on a journey to bring him home.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *