logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
رودخانه مرموز

دانلود فیلم رودخانه مرموز Mystic River 2003

، ،
R
138 دقیقه
،
بازیگران : ، ،
کارگردان :

داستان فیلم

با قتل غم انگیز یک دختر 19 ساله سه دوست دوران کودکی خود را که هنوز در بوستون زندگی می کنند - پدر گانگستر قربانی، یک کارآگاه و مرد مضطرب که هر دو مظنون به قتل او هستند، دوباره به هم می پیوندد.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Mystic River :

  • کلینت ایستوود حسی معمولی عمدی و روشمند را به تصویر القا کرده است که مطمئناً فیلمنامه تا حدودی کشیده برایان هلگلند را تکمیل می کند…
  • فیلم ایستوود ریشه در یک نادرست خوانی عمیق یا بیشتر به این نکته، ناآگاهی عمیق از جامعه و روابط انسانی دارد. پیش‌فرض‌های کاذب و کم‌عمق او، فیلم‌ساز را به ساخت یک درام غیرقابل قبول و خارق‌العاده سوق می‌دهد.
  • این فیلمی با قدرت و قدرت آهسته سوز، یکی از بهترین نمونه های داستان سرایی اخیر سینمای آمریکا و مطمئنا بالغ ترین فیلم ایستوود است.
  • هیچ چیز رمانتیکی در مورد قانون خیابان ها وجود ندارد و طبیعت نابخشوده آن پایانی دارد که قابل جبران نیست. ایستوود درک درستی از آنچه برای زندگی با خود لازم است دارد، نه آنقدر که یک قدردانی باشد.

Mystic River :

When the daughter (Emmy Rossum) of ex-con Jimmy Marcus (Sean Penn) is murdered, two of his childhood friends from the neighborhood are involved. Dave (Tim Robbins), a blue-collar worker, was the last person to see her alive, while Sean (Kevin Bacon), a homicide detective, is heading up the case. As Sean proceeds with his investigation, Jimmy conducts one of his own through neighborhood contacts. Eventually, Jimmy suspects Dave is the culprit and considers taking the law into his own hands.
Director : Clint Eastwood
Rating : R (Violence|Language)
Genre : Crime, Drama

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *