logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
تعطیلات

دانلود فیلم تعطیلات The Holiday 2006

،
PG-13
136 دقیقه
بازیگران : ، ،
کارگردان :

داستان فیلم

دو زن که با مردانشان مشکل دارند خانه های خود را در کشورهای یکدیگر عوض می کنند، جایی که هر کدام با یک پسر محلی آشنا می شوند و عاشق هم می شوند.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم The Holiday :

  • تعطیلات هنوز هم بسیار جذاب است. این مانند یک آغوش گرم است که برای هر زمان از سال مناسب است اما مخصوصاً برای کریسمس مناسب است. بازیگران فوق‌العاده هستند و جود لاو در نقش بابا آقای نپکین‌هد بسیار مضطرب است که تلویزیون من آتش گرفت.
  • کیت وینسلت یکی از بازیگران زن مورد علاقه من است. او به خاطر ساخت درام های سنگین و قطعات دورهمی معروف است، اما من دوست دارم او را در یک فیلم سبک تر و کمدی ببینم…
  • در حالی که برخی ممکن است میرز را به راه رفتن در خواب در آخرین فیلمش «تعطیلات» متهم کنند، اما به لطف بازیگران دوست‌داشتنی و برخی دیالوگ‌های نسبتاً هوشمندانه، این فیلم همچنان برای من کارساز بود.
  • نانسی میرز یک ادای احترام کمدی کلاسیک را اجرا می کند… بازیگران آن را به پایان می برند، مجرد بودن شخصیت هایشان را می فروشند، گاه به گاه بینایی شان را میخکوب می کنند و خنده ها و اشک های ما را به دست می آورند، که اغلب در یک صحنه اتفاق می افتد.

The Holiday :

Amanda lives in LA and is a movie trailer editor. Iris lives in Surrey and is a journalist. The two decide to swap houses for two weeks at Christmas – both trying to forget their troubled love lives, until love finds them anyways.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *