logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
ویکی کریستینا بارسلونا

دانلود فیلم ویکی کریستینا بارسلونا Vicky Cristina Barcelona 2008

، ،
PG-13
96 دقیقه
،
کارگردان :

داستان فیلم

دو دوست در تعطیلات تابستانی در اسپانیا شیفته یک نقاش می شوند، غافل از اینکه همسر سابق او که رابطه طوفانی با او دارد، قرار است دوباره وارد این تصویر شود.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Vicky Cristina Barcelona :

  • چرا راوی؟ چرا؟ چرا؟ چرا؟
    همه خیلی خوب بازی می‌کنند و کل فیلم واقعاً خوب می‌شد اگر این راوی عجیب و غریب در تمام طول راه نبود که به نظر می‌رسید داشت برای بچه‌ها داستان تعریف می‌کرد، حتی وقتی جملاتی مانند «آنها با هم به رختخواب رفتند» می‌گفت. عجیب بود همچنین احساس می‌کنم اگر بیشتر مبتنی بر دیالوگ بود، می‌توانستیم درک بیشتری از شخصیت‌ها داشته باشیم. من آن را بدون زیرنویس تماشا کردم، اما رابطه خوان آنتونیو و همسر سابقش (بیشتر به زبان اسپانیایی صحبت می شود) را نسبت به داگ و ویکی درک کردم که به نظر می رسید عمق زیادی ندارد. نیاز بود که رابطه ویکی و داگ یک ویژگی نجات بخش باشد.به هر حال خوب بازی کرد اما بله راوی آن را خراب می کند. خاویر باردم مثل همیشه شگفت انگیز است.
  • خاویر باردم (خوان آنتونیو) و پنه لوپه کروز (ماریا النا) در این فیلم نقش یک زوج مطلقه را بازی می کنند. در واقع، آنها در حین کار بر روی فیلم با یکدیگر رابطه برقرار کردند و در جولای 2010 ازدواج کردند. آنها در صحنه اولین فیلم بلند کروز، Jamón, Jamón (1992) زمانی که او 16 ساله بود با هم آشنا شدند.

Vicky Cristina Barcelona :

Two friends on a summer holiday in Spain become enamored with the same painter, unaware that his ex-wife, with whom he has a tempestuous relationship, is about to re-enter the picture.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *