logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
هاچی: داستان سگ

دانلود فیلم هاچی: داستان سگ Hachi: A Dog’s Tale 2009

، ،
G
93 دقیقه
،
جزو ۲۵۰ فیلم برتر imdb
بازیگران :
کارگردان :

داستان فیلم

پروفسور ویلسون یک توله سگ گمشده آکیتا را در راه خانه پیدا می کند...

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

پروفسور ویلسون یک توله سگ گمشده آکیتا را در راه خانه پیدا می کند. علیرغم مخالفت های همسرش، هاچی خود را مورد علاقه خانواده قرار می دهد و تبدیل به همراه وفادار پارکر می شود. همانطور که پیوند آنها عمیق تر می شود، یک رابطه زیبا آشکار می شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Hachi: A Dog’s Tale :

فوق العاده احساسی.
خب چی بگم من مردی هستم که در مورد فیلم ها گریه نمی کنم، می دانم که ساختگی است، اما باید بگویم که این فیلم حتی با تماشای تریلر و خواندن چند نقد، من را شگفت زده کرد. در پایان فیلم من کاملاً اشک ریختم و چشمانم گریه کردم. و گفتن که احتمالا حدود 8 سال است که برای هیچ چیزی اشک نریخته ام اما من عاشق سگ هستم و این شگفت انگیزترین داستانی است که تا به حال دیده ام این احتمالاً بهترین فیلمی است که در حدود 10 سال گذشته دیده ام و دارم تقریبا همه چیز را دیده است

همانطور که می توانید بگویید، به همه توصیه می کنم این را ببینند و یک لحظه بایستند و فکر کنند اگر همه به همدیگر اهمیت می دادیم، همانطور که می دانیم باید این فیلم را دوست داشته باشیم، به ما می آموزد که آیا دنیا جای بهتری نخواهد بود؟

Hachi: A Dog’s Tale :

Professor Wilson discovers a lost Akita puppy on his way home. Despite objections from his wife, Hachi endears himself to the family and grows to be Parker’s loyal companion. As their bond grows deeper, a beautiful relationship unfolds.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *