logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
بانوی آهنین

دانلود فیلم بانوی آهنین The Iron Lady 2011

،
PG-13
105 دقیقه
،
کارگردان :

داستان فیلم

مارگارت تاچر سالخورده با حضور خیالی شوهرش که اخیراً درگذشته صحبت می کند، در حالی که تلاش می کند با مرگ او کنار بیاید، در حالی که صحنه هایی از زندگی گذشته او، از دوران دختری تا نخست وزیر بریتانیا، مداخله می کند.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم The Iron Lady :

  • با مدت زمان کوتاه کمتر از دو ساعت، رسیدن فیلمنامه به شرایط سیاسی بسیار طولانی می شود، زیرا داستان در عوض به نفع یک چیدمان تقریبا دلسوزانه برای شخصیتی است که برای بسیاری دوست داشتنش سخت است.
  • در حالی که برداشت فیزیکی مریل از نخست وزیر بریتانیا در دوران اوج بلوز آبی او بر پول است، این روشی است که در آن اطمینان درونی تزلزل ناپذیر تاچر را به تصویر می کشد که واقعاً به نفع فیلم است.
  • به جای اینکه نشان دهد که چه چیزی او را در وهله اول به چنین غول پیکری تبدیل کرده است، بیش از حد به شکست‌های غم‌انگیز شخصیت زن آن پرداخته است.
  • به عنوان پرتره زنی که زمانی قدرتمند با از دست دادن توانایی های خود کنار می آید، حساس است، ظریف است، حاد است. به عنوان پرتره یکی از رهبران اصلی یک دولت غربی، احساس حزبی و غیر اختصاصی می کند، که مایه تاسف است.

The Iron Lady :

An elderly Margaret Thatcher talks to the imagined presence of her recently deceased husband as she struggles to come to terms with his death while scenes from her past life, from girlhood to British prime minister, intervene.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *