logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
اولین اسلم دانک

دانلود فیلم اولین اسلم دانک The First Slam Dunk 2022

، ،
PG-13
124 دقیقه
دوبله فارسی
کارگردان :

داستان فیلم

ریوتا میاگی 17 ساله را دنبال می کند که در تلاش است تا رویای برادر بزرگترش را برای تبدیل شدن به یک ستاره بسکتبال محقق کند.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم The First Slam Dunk :

  • بزرگترین یافته اولین اسلم دانک، این است که چگونه به خوبی تفاوت های ظریف خود را به صورت چند بعدی منتقل می کند و تجربه فیزیکی و احساسی یک بازی بسکتبال را به تفصیل بیان می کند.
  • The First Slam Dunk یکی از بهترین فیلم های بسکتبالی است که تا به حال دیده اید. این یک فیلم پر تعلیق و از نظر احساسی است که داستان دستیابی به عظمت ورزشی و کنار آمدن با اندوه را متعادل می کند.
  • بخش‌های حیاط با هدایت CGI (برخلاف دوبعدی سنتی برای چیزهای واقعی) به طرز شگفت‌انگیزی جنبشی هستند، با مدل‌های کاراکتر سایه‌دار زیبا. Inoue همه چیز را در یک پایان هیجان انگیز و گاراژی با قدرت راک هماهنگ می کند.
  • هرگز هیچ فیلم بلند بسکتبالی واقعاً عالی وجود نداشته است. بوکس؟ مطمئنا بیسبال؟ قطعا، اما بسکتبال نه. تاکهیکو اینوئه در اولین کارگردانی خود نه تنها اولین، بلکه یکی از بهترین فیلم های ورزشی را به ما می دهد.

The First Slam Dunk :

Follows 17-year-old Ryota Miyagi, who struggles to accomplish his late elder brother’s dream of becoming a basketball star.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *