logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
روباه

دانلود فیلم روباه The Fox 2022

، ،
N/A
118 دقیقه
،
دوبله فارسی
کارگردان :

داستان فیلم

داستان واقعی فرانتس استریتبرگر، پدربزرگ کارگردان، یک پیک موتور سیکلت برای ارتش اتریش. در سحرگاه جنگ جهانی دوم، یک سرباز جوان با یک توله روباه زخمی روبرو می شود و آن را با خود به فرانسه اشغالی می برد. داستان یک دوستی بعید…

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم The Fox :

  • داستان دو داستان: رنگ آمیزی گذشته، در حالی که تاریخ را سفید می کند. به عبارت دیگر، پیرامون یک داستان تلخ و شیرین، پاکسازی گناه، ناز زدایی از تخیل تاریخی اروپایی در حال پیشرفت در سراسر قاره است.
  • بله، همه چیزهای درست را در مورد عشق و انسانیت و حماقت جنگ می گوید. مشکل من این است که هیچ یک از آن چیزها را به روشی که به خصوص جالب یا در نهایت حرکت است بیان نمی کند.
  • «روباه» نه تنها داستانی تکان دهنده درباره این رابطه تلخ بین انسان و حیوان است، بلکه آغازگر چگونگی بخشیدن کسانی است که احساس می کنیم به ما تجاوز کرده اند.
  • یک درام شدید و در عین حال حساس درباره یک مرد جوان مشکل دار که در موقعیتی وحشتناک قرار می گیرد.

The Fox :

At the dawn of World War II, a young motorcycle courier in the Austrian army encounters a wounded fox cub and takes it with him to occupied France. The soldier and the fox develop an unlikely bond. Based on the true story of Franz Streitberger, director Adrian Goiginger’s great-grandfather.
Director : Adrian Goiginger
Genre : Drama

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *