logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
فاجعه زیبا

دانلود فیلم فاجعه زیبا Beautiful Disaster 2023

، ،
R
96 دقیقه
دارای زیرنویس فارسی
کارگردان :

داستان فیلم

ابی، دانشجوی سال اول کالج، سعی می کند از گذشته تاریک خود فاصله بگیرد، در حالی که در مقابل جذب پسر بد، تراویس مقاومت می کند.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Beautiful Disaster :

  • من یک حساب کاربری ایجاد کردم تا دیگران را از دیدن آن نجات دهم. این بدترین فیلمی است که تا به حال دیده ام. من هنوز دارم فلاش بک هایی می گیرم که دلم را به هم می ریزد. هیچ چیز سکسی وجود ندارد و دیالوگ باعث شد که بخواهم روی صندلی خود فرو بروم. مثل یک فیلم ترسناک است که در آن خجالت دست دوم جای وحشت را می گیرد. موسیقی شروع می شود و در مکان های عجیب و غریب متوقف می شود، آنها دعواهای واقعی تری در صحنه های جنسی داشتند تا صحنه های دعوا و دختر در واقع به صورت او پرتاب می کند! حداقل 50 سایه خاکستری باعث خنده من شد (در مکان های نامناسب)، اما این باعث شد آنقدر بنوشم که می توانم آن را فراموش کنم.

Beautiful Disaster :

College students, Abby and Travis, fall in love after being friends for a while. He doesn’t believe in relationships, just one night stands. Until he meets Abby. This book soon to be movie is about two people with troubled pasts learning to trust one another and change the way they look at things.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *