logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
چاتراپاتی

دانلود فیلم هندی چاتراپاتی Chatrapathi 2023

،
N/A
124 دقیقه
دوبله فارسی
کارگردان : ،

داستان فیلم

شیواجی و خانواده اش از جامعه خود در سریلانکا بیرون رانده می شوند و در ویزاخاپاتنام به عنوان کارگران بند باز می شوند. وقتی برادر ناتنی حسودش وارد زندگی اش می شود، اوضاع بدتر می شود.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Chatrapathi :

داستان و فیلم رقت انگیز
رتبه را باور نکنید، ممکن است این افراد دستمزدی هستند که به این فیلم رقت انگیز 10 ستاره می دهند. احساس می کنید در حال تماشای فیلم درام بالیوود دهه 80 هستید. چیز جدیدی وجود ندارد و فیلم به سرعت در حال اجرا است. همان درام مادر پسر که در دهه 80 تا 90 بدون هیچ عقل سلیمی رایج بود. قهرمان به عنوان یک مرد فوق العاده نشان داده می شود، اما بدون مغز، او بیش از حد احساساتی و بسیار غیر عملی است. از صنعت جنوب انتظار این نوع فیلم را نداشتم. برخی از صحنه های اکشن خوب هستند، اما در کل یک فیلم فاجعه آمیز است. داستان نویس باید شغل دیگری را امتحان کند زیرا این رشته برای او مناسب نیست. من فقط برای صحنه های اکشن 2 ستاره دادم، در غیر این صورت لیاقت بیشتر از 1 را ندارد. در وقت خود صرفه جویی کنید و فیلم دیگری را تماشا کنید.

Chatrapathi :

Shivaji and his family are uprooted from their community in Sri Lanka and wind up as bonded labourers in Visakhapatnam. The situation worsens when his jealous stepbrother enters his life.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *