logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
آدمکش

دانلود فیلم آدمکش Hit Man 2023

،
R
115 دقیقه
دوبله فارسی
بازیگران : ، ،
کارگردان :

داستان فیلم

فیلم داستان یک استاد دانشگاه که به عنوان یک آدمکش پنهانی برای اداره پلیس شهر کار می کند. اما زمانی که به زنی که او را برای انجام مأموریتی استخدام می‌کند، علاقه‌مند می‌شود، وارد قلمرو خطرناک و مشکو ...

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Hit Man :

  • گلن پاول شخص شماره 1 من بهترین مرد تابستانی است. گلن و آدریا آرجونا شیمی آتشین دارند، این کمدی رمانتیک هیجان انگیز است که اورجینال و یکی از بهترین فیلم های سال است.
  • هر اتفاقی را که قبلاً دیده‌ایم، اما تضاد بین فلسفه نوآر بدبینانه و لمس سبک یک رام کام منجر به چیزی واقعاً جدید و مهم‌تر از آن هوشمند، ظریف و مؤثر می‌شود.
  • گلن پاول در آستانه سوپراستار شدن است. او همه مهارت ها را دارد: زمان بندی کمدی خوب و البته ظاهر. این یک کمدی عاشقانه سرگرم کننده و سکسی است که به شدت توصیه می کنم.
  • به‌عنوان یک قرقره جلال‌دار، این یک نمایش خانگی مطلق است، اما به‌عنوان یک فیلم برای خودش، یک کیسه ترکیبی است. مطمئناً یک کیسه ترکیبی خوشایند، اما پر از فرصت‌های از دست رفته.

Hit Man :

Oscar-nominated director Richard Linklater’s sunlit neo-noir stars Glen Powell as strait-laced professor Gary Johnson, who moonlights as a fake hit man for the New Orleans Police Department. Preternaturally gifted at inhabiting different guises and personalities to catch hapless people hoping to bump off their enemies, Gary descends into morally dubious territory when he finds himself attracted to one of those potential criminals, a beautiful young woman named Madison (Adria Arjona). As Madison falls for one of Gary’s hit man personas — the mysteriously sexy Ron — their steamy affair sets off a chain reaction of play acting, deception, and escalating stakes.
Director : Richard Linklater
Rating : R (Some Violence|Sexual Content|Language Throughout)
Genre : Romance, Comedy, Action, Crime, Mystery & Thriller

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *