logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
قضیه مارگریت

دانلود فیلم قضیه مارگریت 2023 Marguerite’s Theorem

، ،
N/A
113 دقیقه
،
دارای زیرنویس فارسی
کارگردان :

داستان فیلم

به نظر می رسد آینده مارگریت، یک دانش آموز درخشان در ریاضیات در مدرسه معتبر کاملا برنامه ریزی شده است. مارگریت تنها زن سال خود، در حال اتمام پایان نامه ای است که ...

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

به نظر می رسد آینده مارگریت، یک دانش آموز درخشان در ریاضیات در مدرسه معتبر کاملا برنامه ریزی شده است. مارگریت تنها زن سال خود، در حال اتمام پایان نامه ای است که باید به مخاطبان محقق ارائه کند. در روز بزرگ، یک اشتباه تمام قطعیت های او را متزلزل می کند و همه پایه هایش فرو می ریزد.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Marguerite’s Theorem :

  • قاطعانه در پیروی از متعارف‌ترین قوس‌های روایی، قضیه مارگریت تضادهای طرح‌واره‌ای را انباشته می‌کند.
  • اگر ساعت اول به مشاهده زن جوان و نحوه ارتباط او با محیط و نظم و انضباطش اختصاص دارد، نیمه دوم قضیه مارگریت در امتداد زمین معمولی و “طعمه اسکار” حرکت می کند.
  • در نهایت چیزی که به مخاطب داده می شود پازلی است که مارگریت است. روش نویون برای رساندن او به نقطه پایانی قابل پیش‌بینی با توقف‌هایی در امتداد خطی که از قبل فرسوده شده‌اند، هرگونه طنین احساسی را که فیلم سعی در ایجاد آن داشت، خراب می‌کند.
  • قضیه مارگریت به هیچ وجه پیشگامانه نیست، اما عاشقانه ای تاثیرگذار با ته مایه های جدی ارائه می دهد، این یادآوری لطیف است از اینکه چگونه می توان یک روایت آزمایش شده و واقعی را بدون لزوم ابداع مجدد آن ارتقا داد.

Marguerite’s Theorem :

A brilliant mathematics student at France’s top university the Ecole Normale Supérieure. On the day of her thesis presentation, a mistake shakes up all the certainty in her planned-out life, she decides to quit everything and start afresh.

Stars

همچنین بهترین فیلم و سریال های کره ای، هندی و خارجی را از سایت بست موویزبصورت آنلاین تماشا و یا دانلود نمایید .

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *