logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
گزارش پیلکی

دانلود فیلم گزارش پیلکی Pilecki’s Report 2023

، ،
N/A
118 دقیقه
دارای زیرنویس فارسی
کارگردان :

داستان فیلم

داستان قهرمانانه کاپیتان ویتولد پیلکی، سرباز جنگ جهانی دوم که جنایات مرتکب شده در آشویتس را افشا کرد، در این فیلم زندگینامه ای گسترده زنده می شود.

درباره فیلم

Director : Krzysztof Lukaszewicz Stars : Przemyslaw Wyszynski، Paulina Chapko، Mariusz Jakus

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

Pilecki’s Report، جنگجوی مقاومت لهستانی در جنگ جهانی دوم، ویتولد پیله‌کی به آشویتس نفوذ می‌کند، توسط مقامات کمونیست پس از جنگ زندانی و بازجویی می‌شود و تجربیات دوران جنگ، حبس، شکنجه و اعدام‌های خود را در سال 1948 به دلیل مخالفت با شوروی به تصویر می‌کشد…

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Pilecki’s Report :

  • فاقد جهت
    داستانی که باید جذاب، احساسی و تکان دهنده باشد، هیچ کدام از این چیزها نیست. البته جالب است و فیلمبرداری قوی است، اما کارگردانی و فیلمنامه ناکافی به نظر می رسد. هیچ عمق عاطفی واقعی برای هیچ چیز یا کسی وجود ندارد و به نظر می رسد که نوشته پشت این موضوع باشد. این بسیار مهم است، و استفاده از یک جدول زمانی دائماً در حال تغییر کار نمی کند – یک سبک بیوگرافی خطی قانع کننده تر بود. با توجه به اهمیت مطالب منبع، ارائه مقدمه بیشتر برای رویدادها و اهمیت آنها هم آموزنده و هم مفید بود. در کل، به نظر می رسد که این یک شکست کارگردان است.

Pilecki’s Report :

Captain Witold Pilecki, a World War II soldier, risks his life and career as he expose the atrocities committed at Auschwitz, ensuring that the people who suffered in the camps finally had their story told.
Genre : History, Drama

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *