logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
کاروان قطب شمال

دانلود فیلم کاروان قطب شمال The Arctic Convoy 2023

،
N/A
108 دقیقه
دارای زیرنویس فارسی
کارگردان :

داستان فیلم

در سال 1942، کاروانی متشکل از 35 کشتی غیرنظامی، که تدارکات حیاتی را از ایسلند به اتحاد جماهیر شوروی حمل می‌کردند، در قطب شمال با چالش‌های مرگباری روبرو شد...

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

در سال 1942، کاروانی متشکل از 35 کشتی غیرنظامی، که تدارکات حیاتی را از ایسلند به اتحاد جماهیر شوروی حمل می‌کردند، در قطب شمال با چالش‌های مرگباری روبرو شد. با وجود اسکورت نیروی دریایی متفقین، اشتباهات اطلاعاتی فاجعه بار کاروان را در معرض حملات بی امان هوایی و دریایی آلمان قرار می دهد. در شرایط وحشیانه، ملوانان غیرنظامی بی تجربه برای بقا می جنگند و تنها 12 کشتی به مقصد می رسند.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم The Arctic Convoy :

فیلم را با bluray تماشا کردم (به 4k ارتقا یافته است)، فیلم خوب بود، در رسانه های نروژی کمی بیش از حد منتشر شد، آنها آن را به عنوان بهترین فیلم جنگی ساخته شده به تصویر می کشند. جلوه‌های vfx/ویژه بسیار با کیفیت به نظر می‌رسند، برخی صحنه‌ها هستند که ظاهر جعلی از cgi دارند، اما اکثر مردم احتمالاً آن را نخواهند دید. فیلم باید طولانی تر می شد، داستان در پایان فیلم و صحنه های دیگر کوتاه می شد. شاید این یک تصمیم بودجه بود، بسیاری از فیلم‌های نروژی همیشه فیلم را زود به پایان می‌رسانند و ما پایان را نمی‌بینیم و فقط پایان را در متن می‌بینیم. همچنین آرزو می کنم که آنها این فیلم را با وضوح 4k bluray منتشر کنند، اما متاسفانه فیلم های نوردیک با فرمت 4k منتشر نشده اند.

The Arctic Convoy :

Summer 1941: Hitler seems unstoppable, invading the Soviet Union. Convoys of cargo ships with war materials began the perilous journey to Murmansk. Ordinary sailors facing German superiority in the icy Arctic sea with lives at stake.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *