logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
طعم چیزها

دانلود فیلم طعم چیزها 2023 The Taste of Things

، ،
PG-13
135 دقیقه
،
دوبله فارسی
بازیگران : ،
کارگردان :

داستان فیلم

دودین بوفانت که در سال 1889 در فرانسه اتفاق می‌افتد، سرآشپزی است که با آشپز و معشوق شخصی خود اوژنی زندگی می‌کند. آنها سابقه طولانی در زمینه غذا و عشق مشترک دارند، اما اوژنی از ازدواج با دودین امتناع می کند ...

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

دودین بوفانت که در سال 1889 در فرانسه اتفاق می‌افتد، سرآشپزی است که با آشپز و معشوق شخصی خود اوژنی زندگی می‌کند. آنها سابقه طولانی در زمینه غذا و عشق مشترک دارند، اما اوژنی از ازدواج با دودین امتناع می کند، بنابراین عاشق غذا تصمیم می گیرد کاری را انجام دهد که قبلاً هرگز انجام نداده است: برای او غذا بپزد.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم The Taste of Things :

  • Trần Anh Hùng فیلمی دیدنی درست کرده است که وقت خود را می گیرد و رابطه مرکزی را روی یک جوشیدن ملایم قرار می دهد… طعم چیزها عاشقانه است. غم انگیز است به سادگی شکوهمند است.
  • بینوش و ماگیمل به طرز باورنکردنی عشق خود را نسبت به کاری که انجام می‌دهند و به یکدیگر ابراز می‌کنند، که باید طعم گرمی را در دهان مخاطب به جا بگذارد.
  • موسیقی در این سمفونی لمس و ذوق و بهشت ​​بی شتاب زاید خواهد بود. صدا نبض فرآیند است، کار شدیدی است که به نتیجه فوری و حسی تبدیل شده است.
  • کسانی که دیالوگ یا فیلم سینمایی اکشن محور را ترجیح می دهند ممکن است این را سلیقه آنها بدانند، اما اگر شما در حال و هوای درام آهسته (و مطمئناً نه نیمه پخته) با تمام تزئینات بصری هستید، این یک پیشنهاد می کند. روایت مغذی

The Taste of Things :

The story of Eugenie, an esteemed cook, and Dodin – the fine gourmet chef she has been working for over the last 20 years.

همچنین بهترین فیلم و سریال های کره ای، هندی و خارجی را از سایت بست موویزبصورت آنلاین تماشا و یا دانلود نمایید.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *