logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
یک افسانه

دانلود فیلم یک افسانه A Legend 2024

، ،
N/A
129 دقیقه
،
دوبله فارسی
کارگردان :

داستان فیلم

یک باستان شناس متوجه شد که بافت آثار کشف شده در حین حفاری یک یخچال بسیار شبیه یک آویز یشم است که در یکی از رویاهای او دیده شده است.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم A Legend :

این فیلم سعی می‌کند برای مدت زمان اجرایش بیش از حد فشرده شود و به نظر می‌رسد دو فیلم کاملاً متفاوت در کنار هم قرار گرفته‌اند، بسیار غم‌انگیز است زیرا می‌دانم استنلی تانگ توانایی بسیار بهتری داشته است. فیل در اتاق البته کار هولناکی است که برای جکی چان در زمان سلسله هان انجام شده است، به نظر می رسد که یک نفر به تازگی عکسی از صورت او گرفته و آن را به بدن یک بازیگر جوانتر زده است. گاهی اوقات می تواند واقعاً ناراحت کننده باشد. اگر انتظار دارید که جکی چند حرکت را انجام دهد، باید تا آخرین اقدام منتظر بمانید تا او بالاخره به کارش بپردازد. اگرچه متأسفانه این جایزه به عنوان یک جایزه تسلی بخش است و خیلی کمی دیر به دست می آید.

با این حال، من می گویم که موسیقی ناتان وانگ را علیرغم صدای بسیار جذاب و کلیشه ای دوست داشتم. یک فقدان ماجراجویی قابل توجهی در A Legend وجود دارد، با یک داستان کاملاً جدی از اکشن فانتزی و یک رمان عاشقانه محوری که بیش از آن که عمیق باشد احساس وحشتناکی به نظر می رسد. من به شدت شک دارم که Panda Plan خیلی بهتر باشد.

A Legend :

An archeologist noticed that the texture of the relics discovered during the excavation of a glacier closely resembled a jade pendant seen in one of his dreams. He and his team then embark on an expedition into the depths of the glacier.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *