logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
و آنگاه شبگردها می آیند

دانلود فیلم و آنگاه شبگردها می آیند And Then Come the Nightjars 2024

N/A
81 دقیقه
دارای زیرنویس فارسی
کارگردان :

داستان فیلم

اقتباسی از نمایشنامه صحنه ای بی رابرتز که برنده چندین جایزه شده است، و سپس شب بیا، داستان دوستی غیرمحتمل بین یک کشاورز دوون و دامپزشکی را روایت می کند که به کشتن گله گرانبهای او گماشته شده است.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم And Then Come the Nightjars :

  • اگرچه نمی‌تواند از صحنه‌سازی ناب چیدمان فرار کند، با دو اجرای مرکزی عالی، و آنگاه شبگردها می آیند کاملاً خوب است. در این روزگار، این یک درمان نادر است.
  • فیلمی دوست‌داشتنی با لحن غم‌انگیز و غم‌انگیز، زندگی روستایی «در حال مرگ از نور» که با قلبش هنوز شکسته، اما دست نخورده، سفر را از صحنه‌ای به صفحه دیگر می‌کند.
  • فیلم‌هایی که خاک زیر ناخن‌های زندگی روستایی بریتانیایی را نشان می‌دهند نادر هستند، شاید به همین دلیل است که بسیار طبیعی، صادقانه و تقریباً از شخصیت‌های غیرضروری و غیرضروری که می‌توانند مانع یا بین آن‌ها بیایند، به نظر می‌رسد.
  • انتقاد از بی رابرتز، نویسنده اول و پل رابینسون، کارگردان اول، و همچنین ارزش های تولید کاملاً قابل استفاده فیلم آنها سخت است.

And Then Come the Nightjars :

Adapted for the screen from Bea Roberts’ multi-award-winning stage play, this movie tells the story of an unlikely friendship between a Devon farmer and the vet who is assigned to cull his precious herd.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *