logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
18×2 فراتر از روزهای جوانی

فیلم 18×2 فراتر از روزهای جوانی 18×2 Beyond Youthful Days

،
N/A
123 دقیقه
،
دارای زیرنویس فارسی
کارگردان :

داستان فیلم

آمی، یک کوله گرد ژاپنی، و جیمی با هم در یک KTV کار می کنند.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم 18×2 Beyond Youthful Days :

داستانی از اولین عشق ها و خیلی چیزهای دیگر…
داستان سرایی بسیار خوبی که بین فلش بک ها و زمان حال با فاصله 18 سال آشکار می شود. همچنین روایت 3 راه را بسیار جالب و روشنگر یافت. داستان از دیدگاه یک قهرمان به دیگری باز می گردد و سپس دوباره برمی گردد. همان صحنه ها اما داستان از زاویه ای متفاوت و پاسخ نهایی از طرف قهرمان اول روایت می شود.

خلوص عشق اول ساده که با شکست های آشفته بزرگسالی تنیده شده است. معبدی رنگارنگ، KTV پرجنب‌وجوش و صحنه‌های شلوغ بازار شبانه تایوان که در تضاد با قلعه‌ای با رنگ خاکستری، شام شبانه یک مشتری در کل فروشگاه نودل و زیبایی آرام زمستانی ژاپن است. این تنظیمات چند لایه و بافت برای یک عاشق فرهنگ تایوانی و ژاپنی مثل من بسیار نزدیک است. مانند یک موازی کشیده شده در دو فضا و زمان، صحنه های تند و تند فانوس آسمان تفاوت های فاحشی را در حالات و آرزوها نشان می دهد.

من این را به شدت به کسانی که نیاز به بسته شدن دارند توصیه می کنم، به کسانی که عشق ورزیده اند و از دست داده اند، به بسیاری از کسانی که ممکن است احساس کنند از دست رفته اند (آیا همه ما در یک مقطع زمانی؟) و در نهایت به کسانی که می خواهند با خیال راحت تر سفر فرهنگی

18×2 Beyond Youthful Days :

Ami, a Japanese backpacker, and Jimmy work together at a KTV. They bond over work and adventures, but Ami leaves suddenly. Eighteen years later, Jimmy finds a postcard from Ami, sparking a journey to Japan to find closure and reconnect.

همچنین بهترین فیلم و سریال های کره ای، هندی و خارجی را از سایت بست موویزبصورت آنلاین تماشا و یا دانلود نمایید .
تماشای آنلاین فیلم هندی
تماشای آنلاین فیلم کره ای
دانلود فیلم های هندی
دانلود فیلم کره ای
فیلم هیجان انگیز
تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *