logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
ددپول و ولورین

دانلود فیلم ددپول و ولورین Deadpool & Wolverine 2024

، ،
R
127 دقیقه
دوبله فارسی
بازیگران : ، ،
کارگردان :

داستان فیلم

ولورین در حال بهبودی از جراحاتش است که با صدای بلند ددپول در حال تلاقی است. وید ویلسون بی حال و بی حوصله در زندگی غیرنظامی با روزهایی که به عنوان مزدور اخلاقی انعطاف پذیر، ددپول پشت سر اوست، تلاش می کند. اما ...

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Deadpool & Wolverine :

  • شوخی‌ها کاملاً اتفاق می‌افتند، این بخش بزرگی از موفقیت است، مانند صحبت در مورد صحبت‌های واضح در مورد فیل‌های داخل اتاق، همه چیزهای خوب، احساس می‌کنم فیلم را بسیار لذت‌بخش‌تر می‌کند.
  • اولین فیلم با درجه R در MCU که متعلق به دیزنی است، یک تماشایی فوق العاده زیبا است! به زودی به دنیای سینمایی مارول می‌رسیم.
  • دقیقا همان چیزی است که وعده داده شده است. آیا این بهترین فیلمی است که ددپول دیده ایم؟ نه. آیا این بهترین چیزی است که Wolverine دیده ایم؟ قطعا نه. Avengers این نیست – اما آیا سرگرم کننده است؟ مطمئنا، آنقدرها که طرفداران فکر می کنند شگفت انگیز نیست.
  • فیلمی برای خبره‌ها، که به هر حال یک لژیون هستند، که به نظر موفقیتی بی‌نظیر به نظر می‌رسد و البته شجاعت این را دارد که حتی با طنز تاریک تمام تلاش خود را انجام دهد.

Deadpool & Wolverine :

Deadpool’s peaceful existence comes crashing down when the Time Variance Authority recruits him to help safeguard the multiverse. He soon unites with his would-be pal, Wolverine, to complete the mission and save his world from an existential threat.
Director : Shawn Levy
Rating : R (Language Throughout|Gore|Sexual References|Strong Bloody Violence)
Genre : Action, Adventure, Comedy

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *