logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
عزیز

دانلود فیلم هندی عزیز Dear 2024

، ،
N/A
132 دقیقه
دارای زیرنویس فارسی
کارگردان :

داستان فیلم

زمانی که خروپف زن خواب شوهر را مختل می کند، یک زوج تازه ازدواج کرده با چالش هایی مواجه می شوند.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

زمانی که خروپف زن خواب شوهر را مختل می کند، یک زوج تازه ازدواج کرده با چالش هایی مواجه می شوند. مبارزات آنها سازش های مورد نیاز برای یک ازدواج پایدار را به تصویر می کشد.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Dear :

  • شما احساس خواهید کرد که وقت خود را تلف می کنید، اما همچنان فیلم را کامل تماشا می کنید، به امید اینکه بهتر شود. داستان گویی ضعیف، مطلقاً هیچ شیمی بین بازیگران وجود ندارد. داستان اصلی خوب بود اما کارگردان نتوانست به خوبی آن را گسترش دهد.
  • من فکر می کنم GVP باید به طور جدی در مورد انتخاب فیلم خود فکر کند. فقط احساس کنید که او در کل همان نوع فیلم ها را دارد. و بازی در همه فیلم ها یکسان است، همان مانیسم ها، همان احساسات و غیره. هیچ چیز جذابی در این فیلم وجود ندارد. فیلم ها و صحنه های خسته کننده فقط کمتر از حد متوسط. تمام کردن این فیلم زحمت زیادی کشید. آن را در چندین بخش تماشا کردم و هنوز قابل تحمل نبود. بازیگران را امیدوار کننده یافت، به همین دلیل تصمیم گرفتم آن را تماشا کنم. اما بعد از تماشا ناامید شد. فکر می کنم همه چیز در این فیلم اشتباه پیش رفت. آن را برای تماشا توصیه نمی کنم. حتی یک بار هم قابل تماشا نیست!! جلو نیا..

Dear :

A newly married couple faces challenges when the wife’s snoring interrupts the husband’s sleep, and they must make compromises.
Director : Anand Ravichandran
Genre : Drama, Romance, Comedy

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *