logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
یک و نیم بیگا زمین

دانلود فیلم هندی یک و نیم بیگا زمین Dedh Bigha Zameen 2024

،
N/A
100 دقیقه
دوبله فارسی
کارگردان :

داستان فیلم

آنیل زمین خود را برای عروسی خواهرش می فروشد، اما یک مقام قدرتمند آن را می دزدد...

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Dedh Bigha Zameen :

اگرچه هیچ چیز جدیدی در خط داستانی یا موضوع وجود نداشت، با این حال، بازی بازیگران من را درگیر خود نگه داشت اما پس از اوج گیری کاملاً از فیلم جدا شد … چه شرم آور.

من امیدوار بودم که یک پیچ نادیده در داستان یا قدرت تفکر غیرمعمول یک انسان معمولی به وجود بیاید، و اینکه او در چنین شرایطی چه کاری می تواند انجام دهد. بلکه شخصیت پراتیک گاندی به عنوان یک مرد عادی واقعا ضعیف به تصویر کشیده شد. این فیلم طوری به نظر می رسد که گویی درسی به مخاطب دارد که با مردم با قدرت درگیر نشود. من در واقع احساس کردم که یک سیاستمدار فاسد یا یک سازنده برتر بودجه این فیلم را به عنوان پیامی برای مردم عادی تامین کرده است… که با ما درگیر نشوند.. وگرنه چنین داستانی و اوج گرفتن فایده ای نداشت.

در دنیای فناوری، رسانه، توییتر یا حتی یافتن افراد مناسب در حزب اپوزیسیون، شخصیت پراتیک گاندی مطلقاً هیچ کاری انجام نداد، فقط خود را به عنوان یک شخصیت ضعیف نشان داد.

این فیلم یک جورهایی فاجعه است که همه شخصیت ها یک جورهایی متوسط ​​نشان داده می شوند، مثل دلال.. که در کارش خوب نبود، وکیلی که نه دوست داشتنی است، نه شوخ طبع، نه در کارش خوب است، خواهر… دختر معمولی بدون جاه طلبی و که فقط می خواهد با هرکسی ازدواج کند، یک همسر… که فقط با تصمیمات شوهرش موافقت می کند بدون اینکه زیاد سوال کند، مادر کاملاً وجود نداشت، بهترین دوست پراتیک … مطمئن نیستم که او حتی با توجه به دیالوگ ها.. هیچ تصویری از هیچ دوستی/وفاداری عالی وجود ندارد.

Dedh Bigha Zameen :

Anil sells his land for his sister’s wedding, but a powerful official steals it. He fights for justice, facing threats and betrayal.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *