logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
دی دی

دانلود فیلم دی دی Didi 2024

،
R
93 دقیقه
دارای زیرنویس فارسی
بازیگران : ، ،
کارگردان :

داستان فیلم

در سال 2008، در آخرین ماه تابستان قبل از شروع دبیرستان، یک پسر 13 ساله آمریکایی تایوانی تأثیرپذیر آنچه را که خانواده‌اش نمی‌توانند به او بیاموزند را می‌آموزد: چگونه اسکیت بازی کند، چگونه معاشقه کند و چگونه مادرش را دوست داشته باشد.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Didi :

  • این یک فیلم کوچک و جذاب است که به چشم می خورد. اولین بازی با قلبی واقعی که آسیب پذیری، انعطاف پذیری و اصالت را از خود می تاباند و پاداش های لذت بخش زیادی را ارائه می دهد.
  • وانگ با همه آنها با درک ملایم و همدردی رفتار می کند. بازیگران او فوق‌العاده هستند، به خصوص ایزاک وانگ، به طور واقعی کبود و کبود شده، و چن به عنوان مادرش، که به اندازه پسرش احساس بی‌سکانی می‌کند.
  • در دیدی اضطراب، درام و خجالت دست دوم زیادی وجود دارد، اما لحظات شوخ طبعی و شوخ طبعی فیلم به اندازه کافی هوشمندانه است که از احساساتی شدن آن جلوگیری می کند.
  • روشی که ایزاک وانگ با جسارتی شکننده، ناهنجاری و ناپختگی کریس را پنهان می‌کند، خنده‌دار و دلخراش است و با تکان دادن خفیف چانه‌اش، سایه‌های به ظاهر بی‌نهایت معنا پیدا می‌کند.

Didi :

In 2008, during the last month of summer before high school begins, an impressionable 13-year-old Taiwanese American boy learns what his family can’t teach him: how to skate, how to flirt, and how to love your mom.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *