logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
من را با پرواز به ماه ببر

دانلود فیلم من را با پرواز به ماه ببر Fly Me to the Moon 2024

،
PG-13
132 دقیقه
،
دوبله فارسی
کارگردان :

داستان فیلم

جرقه‌ها در همه جهات پرواز می‌کنند، زیرا کلی جونز، مرد بازاریابی، که برای اصلاح وجهه عمومی ناسا آورده شده است، کار دشوار کول دیویس، مدیر پرتاب آپولو 11، یعنی قرار دادن یک مرد روی ماه را ویران می‌کند ...

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

جرقه‌ها در همه جهات پرواز می‌کنند، زیرا کلی جونز، مرد بازاریابی، که برای اصلاح وجهه عمومی ناسا آورده شده است، کار دشوار کول دیویس، مدیر پرتاب آپولو 11، یعنی قرار دادن یک مرد روی ماه را ویران می‌کند. زمانی که کاخ سفید این ماموریت را برای شکست خوردن آنقدر مهم می‌داند، جونز به عنوان پشتیبان دستور می‌دهد تا یک فرود ساختگی بر ماه را به نمایش بگذارد و شمارش معکوس واقعاً آغاز می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Fly Me to the Moon :

  • انتخاب بازیگران خوب و رویکرد بازیگوش به رویدادهای زندگی واقعی، این کمدی رمانتیک ملایم را که با دیالوگ های هوشمند و شخصیت های قوی ذهن مخاطب را سرگرم می کند، ارتقا می بخشد.
  • از برخی جهات، این یک بازگشت به فیلم های عاشقانه آن زمان با شوخی های بازیگوش و تحویل سریع آن است، اما برای روایت نیز زائد است، که اگر این زوج می توانستند به خوبی کار کنند.
  • آن‌ها دیگر کمدی‌های قدیمی خوب مانند این نمی‌سازند، بنابراین اگر به دنبال خنده و کمی عاشقانه هستید، «مرا به ماه پرواز کن» همه سیستم‌ها هستند.
  • یوهانسون یکی پس از خال را شلیک می کند. تاتوم مانند درختی آنجا ایستاده است و به تماشای آن‌ها می‌نشیند که در حال عبور از آن‌ها هستند… Fly Me to the Moon بد نیست، اما بعید است که شما را به مدار هم بفرستد.

Fly Me to the Moon :

Starring Scarlett Johansson and Channing Tatum, Fly Me To The Moon is a sharp, stylish romantic comedy set against the high-stakes backdrop of NASA’s historic Apollo 11 moon landing. Brought in to fix NASA’s public image, sparks fly in all directions as marketing maven Kelly Jones (Johansson) wreaks havoc on launch director Cole Davis’s (Tatum) already difficult task. When the White House deems the mission too important to fail, the countdown truly begins….
Director : Greg Berlanti
Rating : PG-13 (Some Strong Language|Smoking)
Genre : Romance, Comedy, Drama, History

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *