logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت

دانلود فیلم هندی اسب سواری Ghudchadi 2024

N/A
113 دقیقه
دارای زیرنویس فارسی
بازیگران : ، ،
کارگردان :

داستان فیلم

فیلم حول محور مردی به نام چیراگ (پارث سامثان) می‌گذرد و مادربزرگش کالیانی (آرونا ایرانی) می‌خواهد او به زودی ازدواج کند. او در یک عروسی با دختری به نام دویکا (خوشالی کومار) آشنا می شود ...

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

فیلم حول محور مردی به نام چیراگ (پارث سامثان) می‌گذرد و مادربزرگش کالیانی (آرونا ایرانی) می‌خواهد او به زودی ازدواج کند. او در یک عروسی با دختری به نام دویکا (خوشالی کومار) آشنا می شود، در یک نگاه عاشق می شود و سپس شروع به قرار می کنند. پدر چیراگ ویر (سانجی دات) بیوه است و یک روز با دوست دختر سابقش مناکا (راوینا تاندون) که مادر دویکا است آشنا می شود. حالا یک طرف بچه ها عاشقانه هستند و از طرف دیگر والدین عاشقانه. بعد از آن چه اتفاقی می افتد وقتی همه آنها از این وضعیت مطلع شوند …

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Ghudchadi :

فقط برای پارت سامثان.

این 4 از 10 فقط برای پارت سامثان است. او یک بازیگر افسانه ای است. مهارت بازیگری او فوق العاده است که باید در داستان خوب بیشتر استفاده شود نه مانند این فیلم. کارهای او را قبلاً دیده ایم که به مراتب بهتر از این بوده است.

بازی خوشعلی کومار به قدری بد بود که می توان گفت او در واقع یک اکت انجام می دهد. بازی قلابی او حتی در تریلر نیز قابل مشاهده است، همچنین ظاهر او در فیلم مناسب شخصیت او نیست. البته این خانه تولید خانواده او سری t است. بنابراین او هر چه می خواهد می پوشد چرا طراح لباس را سرزنش می کند. جفت پارت و خوشعلی خیلی بی همتا و عجیب به نظر می رسند.

Ghudchadi :

A middle-class father-son duo from Delhi in which a son-loving father doesn’t want his son to get married with the love of his life and a father-loving son doesn’t want his 60-year-old father to get married.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *