logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
بچه های خوش تیپ

دانلود فیلم کره ای بچه های خوش تیپ Handsome Guys 2024

، ،
N/A
101 دقیقه
دارای زیرنویس فارسی
بازیگران : ، ،
کارگردان :

داستان فیلم

"جائه پیل" و "سانگ گو" که خود را سرسخت معرفی می کنند به خانه رویایی خود به سبک اروپایی نقل مکان می کنند. وقتی بازدیدکنندگان ناخواسته وارد می شوند، روح شیطانی مهر و موم شده ای را در زیرزمین بیدار می کنند و هاله ای تاریک خانه را فرا می گیرد.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Handsome Guys :

در ابتدا این فیلم به نوعی زیر رادار من پرواز کرد زیرا من هیچ اطلاعاتی در مورد این فیلم ندارم و حتی حوصله نکردم بررسی کنم، اما وقتی فهمیدم که این بازسازی تاکر و دیل علیه ایول است، من مستقیم نشسته بود.

من در واقع هرگز فیلم OG را تماشا نمی‌کنم، اما چندین بار در فهرست‌های ترسناک ذکر شده است که مورد علاقه من بوده است. خوشحالم که حداقل می توانم آن را تجربه کنم، حتی از طریق یک بازسازی، زیرا بازسازی خوبی است. همچنین خوشحالم که صحنه خردکن چوب را حفظ کردند، زیرا این صحنه ای است که من بیشتر انتظار داشتم آن را ببینم. این غرور خیلی کم شده بود، اما من اصلا برایم مهم نبود چون هنوز هم فیلم لذت بخشی است.

Handsome Guys :

Self-proclaimed tough guy ‘Jae-pil’ and ‘Sang-gu’ move into their dream European-style house.When unwanted visitors arrive, awakening a sealed evil spirit in the basement, and a dark aura begins to envelop the house.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *