logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
جکپات

دانلود فیلم جکپات! Jackpot! 2024

،
R
106 دقیقه
دوبله فارسی
بازیگران : ، ،
کارگردان :

داستان فیلم

در آینده نزدیک، یک "لاتاری بزرگ" ایجاد شده است - نکته مهم: برنده را قبل از غروب آفتاب بکشید تا به طور قانونی جکپات چند میلیارد دلاری او را مطالبه کنید. هنگامی که کیتی کیم به اشتباه خود را با بلیط برنده می یابد ...

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

در آینده نزدیک، یک “لاتاری بزرگ” ایجاد شده است – نکته مهم: برنده را قبل از غروب آفتاب بکشید تا به طور قانونی جکپات چند میلیارد دلاری او را مطالبه کنید. هنگامی که کیتی کیم به اشتباه خود را با بلیط برنده می یابد، با اکراه با مامور محافظت از قرعه کشی آماتور نوئل کسیدی که باید او را به غروب آفتاب در ازای بخشی از جایزه اش برساند، می پیوندد.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Jackpot! :

  • تعهدی نسبت به قطعه ای وجود دارد که به دلیل بی وقفه بودن و کارهای Awkwafina و Cena گاهی به طرز تحسین برانگیزی کار می کند، اما سوالات بی پاسخ زیادی نیز در فیلمنامه ای تاریک علمی تخیلی بازنگری شده وجود دارد.
  • آخرین اکشن-کمدی پل فیگ که نوعی تلاقی کمدی دیوانه‌وار بین The Running Man و The Purge است، شبیه واکنشی مدرن به آینده دیستوپیایی «آرامش تقویت‌شده» است که توسط فیلم Man Demolition Man در سال 1993 وعده داده شده بود.
  • زمانی که متوجه شدم راب یسکومب، فیلمنامه نویس، بیشتر دوران حرفه ای خود را صرف نوشتن بازی های ویدیویی کرده است، این که لحظات دوره ای شخصیت ها در تلاش برای طنین عاطفی، مرگ اکشن را متوقف می کند، بسیار منطقی تر شد.

Jackpot! :

In the near future, a ‘Grand Lottery’ has been newly established in California – the catch: kill the winner before sundown to legally claim their multi-billion dollar jackpot.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *