logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
پادشاهی سیاره میمون ها

دانلود فیلم پادشاهی سیاره میمون ها Kingdom of the Planet of the Apes

، ،
PG-13
145 دقیقه
دوبله فارسی
بازیگران : ، ،
کارگردان :

داستان فیلم

سال‌ها پس از سلطنت سزار، یک میمون جوان به سفری می‌رود که او را وادار می‌کند تا همه چیزهایی را که در مورد گذشته به او آموخته‌اند زیر سوال ببرد و انتخاب‌هایی انجام دهد که آینده‌ای را برای میمون‌ها و انسان‌ها مشخص می‌کند.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

چندین نسل در آینده پس از سلطنت سزار، میمون ها اکنون گونه غالب هستند و به طور هماهنگ زندگی می کنند در حالی که انسان ها به زندگی در سایه ها تقلیل یافته اند. در حالی که یک رهبر میمون ظالم جدید امپراتوری خود را می سازد، یک میمون جوان سفری دلخراش را انجام می دهد که باعث می شود همه چیزهایی را که در مورد گذشته می دانسته زیر سوال ببرد و انتخاب هایی انجام دهد که آینده ای را برای میمون ها و انسان ها مشخص می کند.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Kingdom of the Planet of the Apes :

  • پادشاهی سیاره میمون ها کاملاً در هویت غرورآفرین فرنچایز قرار دارد و طرفداران را در آن جبهه خوشحال می کند. جایی که خراب می شود، مقدار زیادی از آن است که به ما داده شده است (دقیقاً 145 دقیقه).
  • Kingdom of the Planet of the Apes ، یک بلاک باستر به سبک بسیار ساده تر، با ضربات اکشن معمول، نقاط داستانی ساختگی و شخصیت ها و موقعیت های بسیار ساده تر. این فیلم هنوز هم سرگرم کننده است، به نوعی فیلم بزرگ، با صحنه های عظیم و تعامل پرپیچ و خمش.
  • در حالی که شخصیت‌ها فضایی برای بهبود دارند، و سرمایه‌گذاری احساسی هنوز 100% وجود ندارد، فیلم کار را تمام می‌کند و زمان خوبی است، به‌ویژه در پرده بزرگ.

 :Kingdom of the Planet of the Apes

Many years after the reign of Caesar, a young ape goes on a journey that will lead him to question everything he’s been taught about the past and make choices that will define a future for apes and humans alike.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *