logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت

دانلود فیلم کره ای ماموریت: تقاطع Mission: Cross 2024

، ،
N/A
100 دقیقه
دوبله فارسی
بازیگران : ، ،
کارگردان :

داستان فیلم

در آزمون نهایی ازدواج، یک مامور تبدیل به شوهر خانه دار در یک ماموریت خطرناک با همسر کارآگاه خود که از گذشته خود اطلاعی ندارد، درگیر می شود.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Mission: Cross :

  • شخصیت‌ها دوست‌داشتنی هستند و لی میونگ هون، نویسنده/کارگردان، همه چیز را به خوبی پیش می‌برد – حتی اگر تک تک پیچش‌های داستانی دیگر فیلم‌های اکشن را تشخیص دهید.
  • کمدی اکشن یک معامله ترکیبی دو به یک نیست. این یک نسخه ضعیف از هر دو است. این یک ماموریت خوب است، و شما باید انتخاب کنید که آن را نپذیرید.
  • ماموریت: کراس هرگز سرعتش را کاهش نمی دهد. اسرار پیرامون توطئه جنایتکارانه هرگز فروکش نمی کند و حتی در عمل سوم باقی می ماند.
  • خنده‌ها با اکشن‌های دقیق تکمیل می‌شوند، در حالی که گروه بازیگران… به وضوح در حال گذراندن دوران زندگی خود هستند، زیرا مخاطرات بین هماهنگی داخلی و بی‌ثباتی جهانی در نوسان است.
  • یک فیلم واقعاً خنده دارهوانگ جونگ مین یکی از بازیگران مورد علاقه من در خارج از کره جنوبی است و فیلم های او همیشه یک جایزه برای دیدن هستند.این یکی نیز یکی از بزرگترین او است. او نقش خانه دار یک پلیس زن بسیار سرسخت را بازی می کند و او از گذشته او خبر ندارد. اما، او متوجه خواهد شد، و سپس فیلم حتی بهتر آغاز می شود.

    نمی توانم زیاد بگویم، فقط استراحت کنید و از این اکشن/کمدی لذت ببرید.

Mission: Cross :

In the ultimate test of marriage, an agent-turned-househusband gets tangled in a perilous mission with his detective wife, who’s clueless about his past.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *