logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
یک حرکت سریع

دانلود فیلم یک حرکت سریع 2024 One Fast Move

R
108 دقیقه
دارای زیرنویس فارسی
بازیگران : ، ،
کارگردان :

داستان فیلم

سربازی که به طرز بی شرمی مرخص شده است به دنبال پدر جدا شده خود می گردد تا به او کمک کند تا رویای خود را برای تبدیل شدن به یک موتورسوار حرفه ای دنبال کند....

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

سربازی که به طرز بی شرمی مرخص شده است به دنبال پدر جدا شده خود می گردد تا به او کمک کند تا رویای خود را برای تبدیل شدن به یک موتورسوار حرفه ای دنبال کند. در حین آموزش، او با یک خواننده مشتاق شهر کوچک و یک صاحب موتور سیکلت آشنا می شود که شروع به شکستن دیوارهایی می کند که نبود پدرش ساخته بود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم One Fast Move :

  • چندین صحنه از مسابقه موتورسیکلت‌های جامد و غیرقابل تماشا و فیلم رانندگی بدلکاری در جستجوی طرح داستان… و وسیله نقلیه تحویل ناکارآمد برای برومیدها و کلیشه‌های فیلم‌های ورزشی که تقریباً همه آنها توسط اریک دین غرغر شده‌اند.
  • این مراقبه در مورد مردانگی و معنای مرد بودن و پدر بودن بسیار پرتنش و با سرعت است. این بدان معنا نیست که هر صحنه در One Fast Move کار می کند.
  • بلتز صحنه های پر از اکشن و آدرنالین را انتخاب می کند، با لحظاتی که پیچیدگی های روابط خانوادگی را بررسی می کند. با این حال، فیلم نمی تواند از ژانرهای ژانر فرار کند و در چندین نقطه قابل پیش بینی است.
  • دشوار است که بگوییم تعداد آنها بیشتر است – چرخه ها یا کلیشه ها – در فیلم کلی بلاتز درباره دوچرخه سوار جوانی که قصد دارد حرفه ای شود… بازخوانی گرم شده ای از نوع داستان ورزشی که قبلاً بارها دیده ایم. .

One Fast Move :

A young man seeks out his estranged father to pursue his dream of becoming a professional motorcycle racer. With help from his love interest and a motorcycle shop owner, he begins to break down the walls his father’s absence had created.

همچنین بهترین فیلم و سریال های کره ای، هندی و خارجی را از سایت بست موویزبصورت آنلاین تماشا و یا دانلود نمایید :
تماشای آنلاین فیلم هندی
تماشای آنلاین فیلم کره ای
دانلود فیلم های هندی
دانلود فیلم کره ای
فیلم هیجان انگیز
تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *