logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
مرز یاغیان

دانلود فیلم مرز یاغیان Rebel Ridge 2024

، ،
TV-MA
131 دقیقه
دوبله فارسی
بازیگران : ، ،
کارگردان :

داستان فیلم

یک تفنگدار سابق در میان شبکه ای از فساد در شهرهای کوچک دست و پنجه نرم می کند که تلاش برای پرداخت وثیقه برای پسر عمویش به یک بن بست خشونت آمیز با رئیس پلیس محلی تبدیل می شود.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Rebel Ridge :

خراب شده توسط زمان اجرا آن
Rebel Ridge می‌توانست یک عکس ژانر ضعیف و فوق‌العاده باشد. درست مانند فیلم قبلی Saulnier Blue Ruin (90 دقیقه) و Green Room (95 دقیقه). اما به دلیل ضعف و فقدان نظم و انضباط که بسیاری از فیلم‌های نتفلیکس را تحت تأثیر قرار می‌دهد، نفرین شده است. که تا ۱۳۱ دقیقه طول می‌کشد.

فیلم خیلی خوب شروع می‌شود، با دهانه‌ای کاملاً گیرا و پر از سوزن و تنش، اما پس از آن در یک صحنه بیش از حد طولانی و داستان‌های فرعی پس از دیگری تمام شتاب خود را از دست می‌دهد. بنابراین تا زمان مسابقه نهایی من تمام صبرم را با آن از دست داده بودم.

دادن آزادی خلاقیت به نویسنده/کارگردان بسیار خوب است، اما اغلب به معنای از دست دادن هنر اقتصادی و مختصری است که ممکن است یک استودیوی صرفه‌جویانه‌تر به آن نیاز داشته باشد.

Rebel Ridge :

An ex-Marine grapples his way through a web of small-town corruption when an attempt to post bail for his cousin escalates into a violent standoff with the local police chief.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *