logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
کلانتر

دانلود فیلم کلانتر Sheriff 2024

، ،
N/A
133 دقیقه
دوبله فارسی
بازیگران : ، ،
کارگردان :

داستان فیلم

کلانتر و نذری، افسران پلیس از بخش‌های مختلف، با هم متحد می‌شوند تا تونی، یک سلطان بی‌رحم مواد مخدر را که یک سندیکای متامفتامین را اداره می‌کند، مسئول مرگ‌های متعدد، معروف به قاتل مت را به هم بزنند.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Sheriff :

تقریباً در حد بهترین ها (بین المللی) است که دیده ام.
من 0 توقع داشتم چون – هیچ سرنخی از موجود بودن فیلم نداشتم و هیچ تریلر تماشا نکردم – از اینکه کیفیت فیلم های محلی ما چقدر بالا رفته است شگفت زده شدم. بازیگران بسیار «مه» بودند (من فکر می‌کردم به دلیل محبوبیت به جای کیفیت انتخاب شده‌اند) اما هر چه باشد، تماشای بازی‌های پایین‌تر از حد برای من کمی حواس‌پرت کننده است. از نظر فیلمبرداری در مجموع عالی، نماهای تصادفی و ایموهای نامناسب وجود داشت.

-درباره فیلم واقعی- عالی بود که کاملاً کلیشه ای نیست. برخی از عناصر غافلگیرکننده را تا پایان برای من حفظ کرد، که این موضوع بسیار مهمی است زیرا تا آنجا که فیلم‌های مالایی… امری نادر است. می توانم بگویم که آنها افکار واقعی زیادی را وارد خط داستانی می کنند، که قطعا می توانم از آنها قدردانی کنم. در واقع، به هر دلیلی، کمی من را به یاد نسخه کامبربچ از Sherlock + Guy Ritchie-ish می اندازد.

Sheriff :

Sheriff and Nazri, police officers from different departments, team up to take down Tony, a ruthless drug kingpin running a methamphetamine syndicate responsible for numerous deaths, known as the Meth Killer.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *