logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
وزارت جنگ غیر جنتلمن

فیلم وزارت جنگ غیرقانونی The Ministry of Ungentlemanly Warfare 2024

،
N/A
120 دقیقه
، ،
دوبله فارسی
بازیگران : ، ،
کارگردان :

داستان فیلم

ارتش بریتانیا گروه کوچکی از سربازان بسیار ماهر را برای حمله به نیروهای آلمانی در پشت خطوط دشمن در طول جنگ جهانی دوم استخدام می کند...

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

The Ministry of Ungentlemanly Warfare :

داستان واقعی در مورد یک سازمان مخفی بریتانیا در جنگ جهانی دوم. مجری عملیات ویژه که توسط وینستون چرچیل تأسیس شد، جنگ نامنظم آنها علیه آلمانی ها به تغییر مسیر جنگ کمک کرد و باعث ایجاد عملیات مدرن سیاهپوستان شد.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم وزارت جنگ غیر قانونی :

  • ریچی در این درمان بسیار اصلاح‌شده و فوق‌العاده‌دار جنگ جهانی دوم، براق است. به اندازه کافی با سرعت خوب و بسیار خشن که ما را به فراموشی وحشت‌های نهفته سوق دهد.
  • وزارت جنگ غیرقانونی یک سفر کوچک با سرعت عجیب و غریب اما سرگرم کننده در طول تاریخ است که با سبک خاص گای ریچی و شیمی واقعی در بین بازیگران ارتقا یافته است.
  • فستیوال شادی کشتار نازی‌ها به عنوان یک داستان منشأ دو وجهی در مورد چگونگی پیدایش جیمز باند و تیم‌های عملیات فنی نظامی مانند SAS بریتانیا و نیروی دریایی SEALS دو چندان می‌شود.
  • این یک تطابق کامل بین داستان و کارگردان است. گای ریچی در داستان‌های پر انرژی مردان بسیار جذاب با مهارت‌های مبارزه دیوانه‌وار و بدون تردید در استفاده از آن‌ها، در بهترین حالت خود قرار دارد.

The Ministry of Ungentlemanly Warfare :

The British military recruits a small group of highly skilled soldiers to strike against German forces behind enemy lines during World War II.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *