logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
لمس

دانلود فیلم لمس Touch 2024

،
R
121 دقیقه
،
دارای زیرنویس فارسی
بازیگران : ، ،
کارگردان :

داستان فیلم

داستانی عاشقانه و مهیج که چندین دهه و چندین قاره را در بر می گیرد.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Touch :

  • آیا چیزی بدتر از دوست داشتن کسی و از دست دادن او برای پنج دهه وجود دارد؟ بله وجود دارد. این فیلم درباره دو نفر است که تماسی غیرقابل برگشت روی هم می گذارند اشک من را درآورد.
  • این فیلم به خاطرات نوستالژیک عشق اول [قهرمان داستان] اولویت دارد. در این لحظات، Touch لحظاتی از گرمای واقعی و شور جوانی را ثبت می کند. اما در جاهای دیگر فیلم توخالی و تقلیل‌کننده است.
  • یک گریه کننده قدیمی که در یک قطعه زهی شربتی خفه شده است، Touch یک پیشنهاد غیرمنتظره از کارگردان اکشن ایسلندی Kormákur است که نام خود را در برابر طبیعت قرار داده است: هیمالیا در اورست، دریا در Adrift، یک شیر سرکش در Beast.
  • این یک داستان عاشقانه است، ناب و ساده و بی شرمانه احساسی. کورماکور جذابیت بصری عاشقانه را نیز درک می‌کند: این فقط در مورد صحبت‌های بالش یا ابراز شور و اشتیاق نیست، بلکه در مورد تصاویر است، و او ما را در این زمینه کم نمی‌کند.

Touch :

A romantic and thrilling story that spans several decades and continents; Touch follows one man’s emotional journey to find his first love who disappeared 50 years ago, before his time runs out.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *