logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
نگهبانان (دیده بانان): فصل اول

دانلود فیلم نگهبانان (دیده بانان): فصل اول Watchmen: Chapter I 2024

، ،
R
83 دقیقه
دوبله فارسی
بازیگران : ، ،
کارگردان :

داستان فیلم

در سال 1985، قتل یک ابرقهرمان تحت حمایت دولت، همکاران غیرقانونی او را از بازنشستگی بیرون می‌کشد و به معمایی می‌کشد که زندگی شخصی آن‌ها و خود دنیا را تهدید می‌کند.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Watchmen: Chapter I :

  • …. این نسخه فیلم، در حالی که هم به عنوان قسمت اول دو ناقص است و هم به دلیل اینکه باید متن منبع را قطع یا قالب بندی مجدد کند، هنوز هم می تواند این احساس را به آدم القا کند که دارند «دیده بان» را منحصر به فرد تجربه می کنند.
  • چیزی که با “Watchmen: Chapter I” به دست می آوریم، اقتباسی قابل توجه وفادارانه از رمان گرافیکی است که در اینجا و آنجا چند ایراد دارد، اما در نهایت به بازخوانی بسیار خوبی از مطالب می رسد.
  • ثابت می کند مجموعه کتاب های کمیک برجسته آلن مور و دیو گیبونز می تواند به درستی برای رسانه های دیگر اقتباس شود. ترفند “تکان دهنده” به اندازه کافی این است که به سادگی اعتماد کنید که داستان منبع به اندازه کافی قانع کننده است تا بینندگان و طرفداران را سرمایه گذاری کند.
  • نگهبانان آشکارا برای سازندگانش یک عشق کاری بود. اما در حالی که فیلم متحرک تاثیرگذار از برخی از دام های اقتباس های قبلی اجتناب می کند، در نهایت تعدادی از خود را نیز در این روند آشکار می کند.

Watchmen: Chapter I :

In 1985, the murder of a government sponsored superhero draws his outlawed colleagues out of retirement and into a mystery that threatens to upend their personal lives and the world itself.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *