logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
گرگ وال استریت

فیلم گرگ وال استریت The Wolf of Wall Street 2013

، ،
R
180 دقیقه
جزو ۲۵۰ فیلم برتر imdb
کارگردان :

داستان فیلم

این فیلم داستان از صفر به قله رسیدن دلال سخت کوشی است که اواخر دههٔ ۸۰ وارد بازار بورس می‌شود و با بدشانسی مواجه می‌شود و ...

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

The Wolf of Wall Street بر اساس داستان واقعی جردن بلفورت، از ظهور او به یک دلال سهام ثروتمند که زندگی پرباری را سپری می کند تا سقوط او شامل جنایت، فساد و دولت فدرال.

این فیلم آنقدر سریع است که 3 ساعت به سرعت سپری می شود و لحظه ای کسل کننده در آن نیست.

این فیلم تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم اسکورسیزی در گیشه شد و توانست نقدهای خوبی را هم دریافت کند.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم The Wolf of Wall Street :

  • این فیلم با دقایق کم و ناخوشایندی که برای ظهور بلفورت در نظر گرفته شده، سرزنش را برای تجلیل از جنایت برانگیخته است. اما مطمئناً اسکورسیزی 71 ساله، یک کشیش بی‌نظیر که کارش با اخلاق درگیر است، این کار را عمدا انجام داده است؟
  • اسکورسیزی شیفته رویه است، پرده را عقب می‌کشد و به ما نشان می‌دهد که چگونه اتفاق می‌افتد، اگرچه او تصویر را آنقدر زیرک و سرگرم‌کننده نگه می‌دارد که از دفن کردن خود در جزئیات اجتناب کند.
  • تصویر سخت اسکورسیزی از بلفورت و اشتهای سیری ناپذیر شرکت – برای پول، برای فاحشه، برای مواد مخدر، برای چیزهای – تا زمانی که بی حس می شود.

The Wolf of Wall Street :

In 1987, Jordan Belfort (Leonardo DiCaprio) takes an entry-level job at a Wall Street brokerage firm. By the early 1990s, while still in his 20s, Belfort founds his own firm, Stratton Oakmont. Together with his trusted lieutenant (Jonah Hill) and a merry band of brokers, Belfort makes a huge fortune by defrauding wealthy investors out of millions. However, while Belfort and his cronies partake in a hedonistic brew of sex, drugs and thrills, the SEC and the FBI close in on his empire of excess.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

 

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *