logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
بازی زیبا

دانلود فیلم بازی زیبا The Beautiful Game 2024

،
PG-13
125 دقیقه
،
دوبله فارسی
بازیگران : ، ،
کارگردان :

داستان فیلم

طرفداران پایان دادن به بی خانمانی، یک تورنمنت سالانه برای مردان بی خانمان ترتیب می دهند تا در یک سری مسابقات فوتبال به نام جام جهانی بی خانمان ها شرکت کنند.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم The Beautiful Game :

  • بازی زیبا، شروع به ساخت یک فیلم شاد، سرگرم کننده و نشاط آور در مورد قدرت متحد کننده ورزش های گروهی می کند، در حالی که از فرورفتگی های تاریک تر مشکلات شخصیت های خود دوری می کند.
  • The Beautiful Game یک فیلم سرگرم کننده است که آدرنالین بازی را با مضامین الهام بخش تر ترکیب می کند و ما را با بیانی راضی تر می کند. این کار کوچکی نیست
  • به ندرت چیزی در «بازی زیبا» وجود دارد که مخاطبان هزار بار قبلا آن را ندیده باشند. و این مایه تاسف است، زیرا جام جهانی بی خانمان ها دارای پتانسیل دراماتیکی است که از کهن الگوی داستانی بی خانمان ها فراتر می رود.
  • اگرچه در برابر لحظات کلیشه ای نفوذ ناپذیر نیست، اما این یک درام ورزشی نشاط آور با پیام رستگاری است که با اجرای بیل نیگی و چرخشی پرانرژی سوزان ووکوما افزایش یافته است.

 :The Beautiful Game

Advocates to end homelessness, organize an annual tournament for Homeless men to compete in a series of football matches known as The Homeless World Cup.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *