logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
فیوریوسا: حماسه مکس دیوانه

دانلود فیلم فیوریوسا: حماسه مکس دیوانه Furiosa: A Mad Max Saga 2024

، ،
N/A
148 دقیقه
دوبله فارسی
کارگردان :

داستان فیلم

پس از سقوط جهان و فروپاشی اجتماعی "فیوریوسای جوان" از سرزمین خود ربوده شده و به‌ دست یک گروه بزرگ از موتورسواران یاغی به رهبری "وارلرد دمنتوس" می‌افتد. حال آن‌ها با راهی شدن به ...

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Furiosa: A Mad Max Saga :

  • در حالی که سکانس‌های اکشن، دنیای تخیلی، جلوه‌های بصری خیره‌کننده، و روایت تیره و تار فیلم‌ها را به‌طور ماهرانه‌ای به هم متصل می‌کنند، تیلور جوی وزن موضوعی و تکان‌دهنده‌ای را به Furiosa می‌آورد که به حماسه Mad Max عمق می‌بخشد.
  • یکی از نقاط قوت میلر به عنوان یک کارگردان، دامنه و توانایی او در کار در ژانرهای بسیار متفاوت است، و او از تغییر همه چیز و تجربه کردن هراسی ندارد.
  • [Furiosa] در حالی که تقریباً به اندازه فیلم قبلی خود، Fury Road، از خونسردی دیزل‌پانک پر شده است، به سفر قهرمان متمایل می‌شود و محدودیت‌های پیچیدگی یک فیلم وسواس‌گرایانه اکشن می‌تواند از پس آن بربیاید.
  • چند لحظه درهم و برهم به این معنی نیست که من از دیدن دوباره این دنیا خوشحال نیستم: جورج میلر، که هنوز کار می کند، با شاید یک فیلم دیگر مکس دیوانه در او، به دلیل کاری که در طول زندگی حرفه ای خود انجام داده است، استانداردهای بالایی دارد.

Furiosa: A Mad Max Saga :

Snatched from the Green Place of Many Mothers, young Furiosa falls into the hands of a great biker horde led by the warlord Dementus. Sweeping through the Wasteland, they come across the Citadel, presided over by the Immortan Joe. As the two tyrants fight for dominance, Furiosa soon finds herself in a nonstop battle to make her way home.
Director : George Miller
Rating : R (Sequences of Strong Violence|Grisly Images)
Genre : Action, Adventure, Sci-Fi

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *