logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
این خانواده کیه

دانلود فیلم ترکیه ای این خانواده کیه (کیم بو آیله) Kim Bu Aile 2022

،
N/A
124 دقیقه
دوبله فارسی
کارگردان :

داستان فیلم

زندگی ادم هابردار زمانی که مجبور می شود پس از شکست در یک عملیات مهم پلیس را ترک کند، مسیری کاملاً متفاوت به خود می گیرد.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Kim Bu Aile :

  • کمدی کاملا بامزه ترکیکیم بو ایل؟ یک فیلم واقعاً بامزه است که هر ضربان کمدی پاپ کورن را به نمایش می‌گذارد و مخاطب را در کل سرگرم می‌کند.

    بر اساس یک فیلم کره ای، کیم بو آیله؟ داستان ادم، یک پلیس قدیمی است که مواد مخدر را به هم می زند و به مرخصی می رود. با سرپیچی از کمیسر، آدم، و خدمه غیرمحتملی از افراد نامطلوب، به عنوان خانواده ای که رستورانی را اداره می کنند، مخفی می شوند و از حلقه مواد مخدر جاسوسی می کنند با این امید که در نهایت آنها را نابود کنند.

  • این فیلم با انتخاب برخی از جذاب‌ترین کمدین‌های ترکیه، لحظات خنده‌ای با صدای بلند دارد که با صحنه‌های دل‌انگیز خانواده و دوستی تکمیل می‌شود. در کل برای طرفداران کمدی ترکی باید ببینند!

Kim Bu Aile :

Adem Haberdar’s life takes a completely different turn when he has to leave the police after failing an important operation. Pursuing the gang that caused him to quit his job, Adem has to take over a chicken restaurant in order to follow the gang.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *