logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت

دانلود فیلم آشپزی پرتغالی A Pinch of Portugal 2023

TV-G
،
دارای زیرنویس فارسی
کارگردان :

داستان فیلم

پس از اینکه یک سرآشپز سرشناس از حضور در یک برنامه آشپزی کناره گیری می کند، یک آشپز ماهر در مرکز توجه قرار می گیرد و زندگی شخصی و حرفه ای او با تغییرات بسیاری روبرو می شود و...

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم A Pinch of Portugal

  • برای اولین بار، تا آنجا که من می دانم، هالمارک بینندگان را برای یکی از ماجراهای عاشقانه خود به پرتغال، ظاهراً لیسبون می برد. آنا، یک سرآشپز مشتاق، این فرصت را دارد که یک فرد مشهور را در یک برنامه آشپزی، با یک خدمه دوستانه، از جمله یک فیلمبردار جذاب از داون آندر، راس، جایگزین کند. آنچه در ادامه می‌آید مجموعه‌ای از رویدادهای نسبتاً عمومی در یک بازار مواد غذایی محلی، در Cascais، و فروشگاه‌های مواد غذایی، در میان مزه کردن غذاهای محلی، و وعده‌های غذایی رایج است که مهارت‌ها و اشتیاق مردم آنا به غذاهای خوب را برجسته می‌کند. از طریق این فعالیت ها و درام های کوچک، او از حمایت همیشگی و مهربان راس بهره می برد. چند لحظه زیبا یا اصلی و کمی گشت و گذار وجود دارد، در حالی که داستان تا پایان قابل پیش بینی خود تکامل می یابد. بیشتر با ظرافت معقول و با لحن های معتبر انجام می شود. شاید بتوان شخصیت سرآشپز دین و لوکاس را با ظرافت بیشتری بازی کرد. با این حال، نتیجه کلی نسبت به بسیاری دیگر از تولیدات اخیر هالمارک کمتر از هم گسیخته یا توهین آمیز است.

A Pinch of Portugal :

A prep cook is elevated to the spotlight on a cooking show after the celebrity chef quits. The cute Aussie cameramen plays a key role both and her love life and work life.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *