logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
من درخشش تلویزیون را دیدم

دانلود فیلم من درخشش تلویزیون را دیدم I Saw the TV Glow 2024

،
PG-13
100 دقیقه
دوبله فارسی
کارگردان :

داستان فیلم

اوون نوجوان فقط در تلاش است تا زندگی در حومه شهر را پشت سر بگذارد که همکلاسی اش او را با یک برنامه تلویزیونی مرموز در اواخر شب آشنا می کند ...

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

اوون نوجوان فقط در تلاش است تا زندگی در حومه شهر را پشت سر بگذارد که همکلاسی اش او را با یک برنامه تلویزیونی مرموز در اواخر شب آشنا می کند – تصویری از یک دنیای ماوراء طبیعی در زیر دنیای خودشان. در درخشش رنگ پریده تلویزیون، دیدگاه اوون از واقعیت شروع به ترک خوردن می کند.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم I Saw the TV Glow :

  • در حالی که تراژدی آشکارا ماهیت ترنس دارد، شوئنبرون به ترس جهانی از زندگی نادرست، خفگی از هرگز زنده نبودن به معنای واقعی ضربه می زند.
  • حساسیت عجیب و غریبی در آن وجود دارد، با اجراهای عمداً مسطح نشان دهنده تمایل شخصیت ها برای ترکیدن از بدنشان و کشف خود، هویت و حقیقتشان…
  • حتی اگر در سطح روایی کاملاً برای شما کارساز نباشد، انکار هنری رویایی، سبک، و خلاقیت متهورانه ای که شونبرون برای ویژگی مطمئن و قانع کننده دوره دوم خود به ارمغان می آورد، سخت است.
  • وقتی به پایان رسید، اولین فکر من این بود: “به همین دلیل است که من فیلم ها را دوست دارم، آنها زندگی من را نجات دادند، اما آنها همچنین راهی آسان برای فرار از واقعیت هستند، و این به خودی خود می تواند اعتیاد آور شود.” جین بهترین کار خود را تا به امروز با آخرین بازی ساخته است که به من لرزید.

I Saw the TV Glow :

Teenager Owen is just trying to make it through life in the suburbs when his classmate introduces him to a mysterious late-night TV show — a vision of a supernatural world beneath their own. In the pale glow of the television, Owen’s view of reality begins to crack.
Director : Jane Schoenbrun
Rating : PG-13 (Violent Content|Some Sexual Material|Thematic Elements|Teen Smoking)
Genre : Sci-Fi, Horror, Drama, LGBTQ+, Mystery & Thriller

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *