logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
زندگی کثیف

دانلود فیلم زندگی کثیف Lowlifes 2024

N/A
90 دقیقه
دوبله فارسی
کارگردان : ،

داستان فیلم

غرایز بقا در یک خانواده مسافرتی زمانی مورد آزمایش قرار می گیرد که آنها چاره ای جز اقامت در یک خانه دور افتاده ندارند.

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Lowlifes :

  • Lowlifes شاید بهترین فیلمنامه ترسناک سال باشد. اختلاط خانواده‌های طبقاتی و افزودن خشونت فوق‌العاده، آدم‌خواری، و قضاوت خشن، اوقات خوشی را برای شما رقم می‌زند. فکر کنید «ما میلرها هستیم» با «تپه‌ها چشم دارند».
  • چرخش غیر معمول داستان را نامشخص می کند
    یک خانواده چهار نفره در یک RV برای کباب کردن در کنار یک مسیر توقف می کنند. دو تپه ای می ایستند و شروع به پرسیدن در مورد پسر عموی خود می کنند. بعداً، خانواده دوباره به دو تپه برخورد می کنند. کامیون آنها خراب شده بود و خانواده تحت فشار قرار می گیرند تا یکی از آنها را سوار RV کنند.این یک فیلم ترسناک کانادایی با بودجه کمتر با چند چهره قابل تشخیص است. این توبی است و بهتر از حد انتظار است. چند بازیگر خوب هستند چرخش غافلگیر کننده این موضوع را جالب می کند. انتظارش را نداشتم اما دنبال چیزی بودم. این چیزی را ارائه می دهد. خانواده در ابتدا خوب هستند، اما به هر دلیلی بعد از نوبت آنها را خیلی بیشتر دوست دارم. آنها جذاب تر می شوند. من را در مورد مسیر داستان نامطمئن می گذارد و این چیز خوبی است.

Lowlifes :

The survival instincts of a road-tripping family are put to the test when they have no other choice but to stay the night at a remote homestead.
Genre : Horror

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *