logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
استخوان زمستان

دانلود فیلم استخوان زمستان Winter’s Bone 2010

، ،
R
100 دقیقه
کارگردان :

داستان فیلم

یک دختر سرسخت کوهستانی اوزارک در حالی که سعی می‌کند خانواده‌اش را دست نخورده نگه دارد، در زمین‌های اجتماعی خطرناک قدم بر میدارد .

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Winter’s Bone :

  • گرانیک و لارنس دنیای خاکستری را ترسیم می‌کنند که در آن مردسالاری در بهترین حالت بی‌تفاوت و در بدترین حالت فعالانه نسبت به آرزوها و داستان‌های زنان دشمنی می‌کند.
  • چیزی که «استخوان زمستان» را به یک مکاشفه تبدیل می‌کند، لزوماً خود داستان نیست، بلکه درک لحنی و جوی این جهان است که بازیگران و گروه به ارمغان می‌آورند.
  • این یک فیلم جذاب است، فیلمی درباره شیوه‌های متفاوت واکنش مردم به موقعیت‌های غیرممکن. و بدون هک شدن یا بداخلاقی، داستان راه حلی تکان دهنده را ارائه می دهد، در حالی که می توانست به راحتی در دام ناامیدی بیفتد.
  • تصویر دبرا گرانیک از اوزارک ها هرگز حامی و احساساتی نیست. Winter’s Bone با جزئیات زیادی از زندگی مردم محلی پر شده است و با دقت زیادی ارائه شده است، به نظر می رسد هیچ چیز نابجا نیست.

Winter’s Bone :

Faced with an unresponsive mother and a criminal father, Ozark teenager Ree Dolly (Jennifer Lawrence) does what she can to manage the household and take care of her two younger siblings. Informed by the sheriff (Garret Dillahunt) that their father put their home up for bond and then disappeared, Ree sets out on a dangerous quest to find him. Her entire family’s fate now in her hands, Ree challenges her outlaw kin’s code of silence and risks her life to learn her father’s fate.
Director : Debra Granik
Rating : R (Some Drug Material|Language|Violent Content)
Genre : Drama

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

3 دیدگاه

  1. فرشاد میگه

    فیلم WINTER’S BONE کیفیت 720P کی در سایت گذاشته میشود؟

  2. admin میگه

    باسلام بزودی 720 نیز بارگذاری خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *