logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
بونیارد

دانلود فیلم بونیارد Boneyard 2024

، ،
R
96 دقیقه
دوبله فارسی
بازیگران : ، ،
کارگردان :

داستان فیلم

با الهام از وقایع واقعی یک قاتل زنجیره ای که ممکن است امروز هم وجود داشته باشد. پس از اینکه کارتر، رئیس پلیس بقایای یازده زن را کشف کرد، مامور ویژه FBI، پتروویک، استخدام می‌شود تا قاتل زنجیره‌ای را که مسئول قتل‌های بدنام "بونیارد" است ...

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

پس از اینکه کارتر، رئیس پلیس بقایای یازده زن را کشف کرد، مامور ویژه FBI، پتروویک، استخدام می‌شود تا قاتل زنجیره‌ای را که مسئول قتل‌های بدنام “بونیارد” است، معرفی کند. در حالی که نیروی پلیس، آژانس مواد مخدر و اف‌بی‌آی شاخ در می‌آورند، شبکه‌ای از فتنه‌ها همه را به مظنون تبدیل می‌کند.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Boneyard :

  • تبدیل یک پرونده قاتل سریالی واقعی به مجموعه‌ای از کلیشه‌ها و تخیل‌ها، این هیجان‌انگیز مشتق شده هرگز تعلیق یا همدردی زیادی با شخصیت‌هایش – چه زنده و چه مرده – به همراه نمی‌آورد.
  • این یک فیلم B است، اما تا حد زیادی به لطف گروهی عمیق از چهره‌های آشنا و بازیگران شخصیت قابل اعتماد، یک فیلم هیجان‌انگیز جنایی است که به نقشه واقعی داستان احترام می‌گذارد.
  • این ویژگی زمانی که صحبت از سلیقه و اجراهای خوب به میان می‌آید تقریباً بی‌معنا به نظر می‌رسد و بینندگان را با بی‌حوصلگی مواجه می‌کند.
  • این ترال بیهوده از طریق نسخه داستانی «قتل‌های وست مسا» نوعی تمرین استثماری مشکوک اخلاقی است که صدای آزادی را در مقایسه با یک عمل طبقاتی نجیب به نظر می‌رساند.

Boneyard :

When the skeletal remains of eleven women and girls are discovered in the New Mexico desert, an extensive investigation is launched. Inspired by true crime stories, this chilling crime-thriller follows Police Chief Carter (Curtis “50 Cent” Jackson), Detective Ortega (Brian Van Holt), and Agent Petrovick (Mel Gibson) in a multi-agency effort to identify and apprehend the killer. As each of their agendas and methods clash, a tangled web of intrigue casts suspicion in all directions.
Director : Asif Akbar
Rating : R (Violence|Drug Use|Sexual Content|Language Throughout)
Genre : Mystery & Thriller, Crime, Drama

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *