logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
خطاکاران

دانلود فیلم خطاکاران The Infallibles 2024

N/A
99 دقیقه
،
دارای زیرنویس فارسی
بازیگران : ، ،
کارگردان :

داستان فیلم

در حالی که گروهی از دزدان ماه ها در پاریس آشوب می پاشند و پلیس را تحقیر می کنند، وزیر کشور می خواهد خون تازه ای را برای ریاست تحقیقات به دست بیاورد: آلیا، انفجاری و غیرقابل کنترل، هوگو، ولی عهد و متخصص...

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم The Infallibles :

خنده دار و از نظر بصری خیره کننده

این فیلم را حتما ببینید! بسیار سرگرم کننده و فوق العاده خنده دار است. انتخاب بازیگران کاملاً عالی است، با هر بازیگری که بازی‌های خیره‌کننده‌ای ارائه می‌کند که باعث خنده من شد. شیمی بین بازیگران مشهود بود و لایه‌ای از اصالت و جذابیت را به داستان اضافه می‌کرد.

تولید از هیچ هزینه ای دریغ نکرد و میلیون ها دلار به وضوح برای پس زمینه ها و لوکیشن های خیره کننده هزینه شد. منظره بصری چیزی جز خارق‌العاده نبود و بینندگان را به محیط‌های خیره‌کننده مختلفی می‌برد که عمق و غنای روایت را اضافه می‌کرد. توجه به جزئیات در طراحی صحنه و فیلمبرداری واقعا چشمگیر بود.

The Infallibles :

When a gang of robbers provokes chaos in Paris and humiliates the police, the Minister of the Interior wants new blood at the helm of the investigation: Alia is from Marseille, fiery tempered and unmanageable, Hugo is Parisian, valedictorian and meticulous. In short, they have every reason to hate each other. A forced alliance, for better or for worse.
Genre : Action, Comedy

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *