logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
نوکیش

دانلود فیلم نوکیش (تبدیل) The Convert 2023

،
N/A
119 دقیقه
، ،
دوبله فارسی
کارگردان :

داستان فیلم

داستان فیلم در دهه 1830 میلادی در نیوزیلند روایت شده و در مورد یک واعظ به نام "توماس مونرو" است که به دنبال رستگاری از گذشته تاریک خود، سوار بر یک کشتی تجاری، به سمت شهر تازه تاسیس اپورث ..

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم The Convert :

  • Tamahori در هر دو عنصر خود در اینجا یک فیلمساز است، یک مائوری که هرگز اجازه نمی‌دهد این داستان مائوری به حامی تبدیل شود، یک نویسنده اکشن… که می‌داند چگونه خشونت را درونی کند، و در صحنه‌های مبارزه، یک تجربه حماسی.
  • تبدیل‌شدگان هرگز موفق نمی‌شوند عظمت و درنده‌گی نیوزلند را در این لحظه از زمان به تصویر بکشند، تنها با جنگجویانی که برای محافظت از شیوه زندگی خود می‌جنگیدند.
  • قوس مونرو بیهوده نیست، اما تازه هم نیست. کشش عاطفی در اینجا به وضوح مربوط به مائوری ها است، و حیف است که Convert راضی باشد که آنها را به بازی های جانبی تبدیل کند.
  • The Convert موفق می شود تصویری سرگرم کننده از یک دوره تاریخی اغلب نادیده گرفته شده را با سؤالات جهانی در مورد اینکه آیا ساختن یک جامعه انسانی بر اساس چیزی غیر از خشونت ممکن است یا خیر ترکیب کند.

 : The Convert

New Zealand in the 1830s is a largely Māori world, dominated by tribal wars. Seeking redemption from a dark past, lay preacher Thomas Munro (GUY PEARCE) is on board a trading vessel heading to the newly established town of Epworth, a British settlement at the far corner of the world. When the ship anchors on the rugged coast of New Zealand, Munro finds himself caught up in a battle between Māori tribes and witnesses a slaughter of innocents at the hands of chief Akatarawa…
Director : Lee Tamahori
Genre : Drama, Action

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

  • زبان: انگلیسی، مائوری
  • نویسنده: Michael Bennett, Shane Danielsen, Lee Tamahori
  • برچسب ها: , , ,

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *