logo دریافت اپلیکیشن بست موویز
ورود عضویت
کما

دانلود رایگان فیلم ایرانی کما Coma 2004

، ،
N/A
84 دقیقه
کارگردان :

داستان فیلم

جوانی فارغ التحصیل دکترا و فرزند ثروتمندی استثمارگر دین در آستانه ترک ایران به مقصد آمریکا، با حوادثی مواجه می شود که ...

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.

برخی از نقدهای کوتاه بینندگان خارجی درباره فیلم Coma :

این فیلم درباره ظلم است. این فیلم دو تن از ستاره‌های جوان سینمای معاصر ایران آن را اجرا می‌کنند که موفقیت در گیشه بعد از اکران را نیز توضیح می‌دهد. اما جدای از عامل ستاره بودن، این فیلم خرده فرهنگی را به تصویر می کشد که اغلب با طبقه فرودست در جوامع ایرانی همراه بوده است. شخصیت حسن که با مهارت امین حیایی اجرا می‌شود، کلیشه‌ای کامل برای گروه خاصی از مردم است که نسل جوان‌تر غربی‌تر آنها را «جواد» می‌نامند. فرهنگ «جواد» که از محله‌های فقیرنشین جنوبی تهران سرچشمه می‌گیرد اغلب توسط کسانی که خود را مدرن‌تر و شیک‌تر می‌دانند مورد تمسخر قرار گرفته است. طنز ماجرا در این است که ایرانیان (مخصوصاً نسل های جوان) با هنجارها و کدهای فرهنگ جواد، از طریق این روند تمسخر، فتیش ایجاد کرده اند. تقلید از زبان عامیانه و سبک جواد به یک چیز “باحال” برای خنده تبدیل شده است.

Coma :

A young doctorate graduate and son of a religon-exploiting rich man, in the verge of leaving Iran for the United States is confronted with events and accidents, hindering while educating him of the other classes in Iranian society.

تماشای آنلاین فیلم هندی

تماشای آنلاین فیلم کره ای

دانلود فیلم های هندی

دانلود فیلم کره ای

فیلم هیجان انگیز

تماشای آنلاین فیلم اکشن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *